Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
BNP Paribas Bank Polska
Data aktualizacji: 2022-10-10
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Analiza, Obsługa klienta
angielski
Data aktualizacji: 2022-10-10

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

BNP PARIBAS Bank zmieniającego się świata
Specjalista/Specjalistka ds. Contact Center (Zespół Kontroli Transakcji Podejrzanych)

Specjalista/Specjalistka ds. Contact Center (Zespół Kontroli Transakcji Podejrzanych)

miejsce pracy: Warszawa

Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • wykształcenie minimum średnie;
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy;
  • dokładność, sumienność, odpowiedzialność, nastawienie na jakość i bezpieczeństwo środków klientów;
  • mile widzialnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.​

Charakter
Twojej pracy
  • telefoniczna obsługa klienta zgodnie z przyjętymi standardami w celu budowania poprawnych i długotrwałych relacji z klientami Banku;
  • prowadzenie monitoringu transakcji;
  • wykrywanie i zgłaszanie wszelkich ewentualnych działań o charakterze oszustwa;
  • udzielanie technicznej i merytorycznej pomocy użytkownikom systemu bankowości elektronicznej;
  • realizacja wyznaczonych celów nie-sprzedażowych indywidualnych oraz zespołowych;
  • zapewnianie wysokiej jakości świadczonych usług;
  • wprowadzanie nowych danych klientów, aktualizacja je i zapewnianie bezpieczeństwa w dostępnych systemach Banku;
  • obsługa badań ankietowych;
  • prowadzenie monitoringu transakcji i wykrywanie i zgłaszanie wszelkich ewentualnych działań o charakterze oszustwa;
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Masz jak w Banku
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
  • możliwość pracy hybrydowej: w siedzibie banku przy ul. Grzybowskiej 78 w Warszawie i zdalnie (praca zmianowa 24/7)
  • kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
  • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
  • możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne.

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
FITQBE
Kondycja, samopoczucie i pasje są równie ważne. Rozwijaj się i dbaj o nie.
UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
PRACUJ Z CHARAKTEREM

Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • wykształcenie minimum średnie;
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy;
  • dokładność, sumienność, odpowiedzialność, nastawienie na jakość i bezpieczeństwo środków klientów;
  • mile widzialnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.​

Charakter Twojej pracy

  • telefoniczna obsługa klienta zgodnie z przyjętymi standardami w celu budowania poprawnych i długotrwałych relacji z klientami Banku;
  • prowadzenie monitoringu transakcji;
  • wykrywanie i zgłaszanie wszelkich ewentualnych działań o charakterze oszustwa;
  • udzielanie technicznej i merytorycznej pomocy użytkownikom systemu bankowości elektronicznej;
  • realizacja wyznaczonych celów nie-sprzedażowych indywidualnych oraz zespołowych;
  • zapewnianie wysokiej jakości świadczonych usług;
  • wprowadzanie nowych danych klientów, aktualizacja je i zapewnianie bezpieczeństwa w dostępnych systemach Banku;
  • obsługa badań ankietowych;
  • prowadzenie monitoringu transakcji i wykrywanie i zgłaszanie wszelkich ewentualnych działań o charakterze oszustwa;
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami.

Masz jak w Banku

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
  • możliwość pracy hybrydowej: w siedzibie banku przy ul. Grzybowskiej 78 w Warszawie i zdalnie (praca zmianowa 24/7)
  • kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
  • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
  • możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne.

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

  • KAFETERIA MY BENEFIT
    To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
  • KARTA MULTISPORT
    Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
  • UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
    Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
  • OPIEKA MEDYCZNA
    Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim.
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
    Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
  • ZNIŻKI W BNP PARIBAS
    Korzystaj, bo jesteś u siebie.
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski