


Specjalista/Specjalistka ds. Contact Center (Zespół Kontroli Transakcji Podejrzanych)
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
- wykształcenie minimum średnie;
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy;
- dokładność, sumienność, odpowiedzialność, nastawienie na jakość i bezpieczeństwo środków klientów;
- mile widzialnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Twojej pracy
- telefoniczna obsługa klienta zgodnie z przyjętymi standardami w celu budowania poprawnych i długotrwałych relacji z klientami Banku;
- prowadzenie monitoringu transakcji;
- wykrywanie i zgłaszanie wszelkich ewentualnych działań o charakterze oszustwa;
- udzielanie technicznej i merytorycznej pomocy użytkownikom systemu bankowości elektronicznej;
- realizacja wyznaczonych celów nie-sprzedażowych indywidualnych oraz zespołowych;
- zapewnianie wysokiej jakości świadczonych usług;
- wprowadzanie nowych danych klientów, aktualizacja je i zapewnianie bezpieczeństwa w dostępnych systemach Banku;
- obsługa badań ankietowych;
- prowadzenie monitoringu transakcji i wykrywanie i zgłaszanie wszelkich ewentualnych działań o charakterze oszustwa;
- budowanie długotrwałych relacji z klientami.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
- możliwość pracy hybrydowej: w siedzibie banku przy ul. Grzybowskiej 78 w Warszawie i zdalnie (praca zmianowa 24/7)
- kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
- wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
- możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne.
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

Nasz charakter
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
Twój charakter
- wykształcenie minimum średnie;
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy;
- dokładność, sumienność, odpowiedzialność, nastawienie na jakość i bezpieczeństwo środków klientów;
- mile widzialnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Charakter Twojej pracy
- telefoniczna obsługa klienta zgodnie z przyjętymi standardami w celu budowania poprawnych i długotrwałych relacji z klientami Banku;
- prowadzenie monitoringu transakcji;
- wykrywanie i zgłaszanie wszelkich ewentualnych działań o charakterze oszustwa;
- udzielanie technicznej i merytorycznej pomocy użytkownikom systemu bankowości elektronicznej;
- realizacja wyznaczonych celów nie-sprzedażowych indywidualnych oraz zespołowych;
- zapewnianie wysokiej jakości świadczonych usług;
- wprowadzanie nowych danych klientów, aktualizacja je i zapewnianie bezpieczeństwa w dostępnych systemach Banku;
- obsługa badań ankietowych;
- prowadzenie monitoringu transakcji i wykrywanie i zgłaszanie wszelkich ewentualnych działań o charakterze oszustwa;
- budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Masz jak w Banku
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
- możliwość pracy hybrydowej: w siedzibie banku przy ul. Grzybowskiej 78 w Warszawie i zdalnie (praca zmianowa 24/7)
- kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
- wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
- możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne.
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:
- KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić. - KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie. - UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze. - OPIEKA MEDYCZNA
Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim. - UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich. - ZNIŻKI W BNP PARIBAS
Korzystaj, bo jesteś u siebie.