Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
BNP Paribas Bank Polska
Data aktualizacji: 2022-10-26
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Obsługa klienta, Sprzedaż
angielski
Data aktualizacji: 2022-10-26
BNP PARIBAS Bank zmieniającego się świata
Ekspertka/Ekspert ds. Efektywności Współpracy z Klientami

Ekspertka/Ekspert ds. Efektywności Współpracy z Klientami

miejsce pracy: Warszawa
Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • Wysokie kompetencje w zakresie komunikacji;
  • Umiejętność współpracy w zespole;
  • Umiejętność analizy danych, konstruowania wniosków;
  • Znajomość zagadnień Customer Experience. Doświadczenie we wdrażaniu standardów jakości w rozbudowanej sieci sprzedaży.;
  • Doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Charakter
Twojej pracy
  • Odpowiadanie za koordynację działań związanych z wdrożeniem/utrzymaniem/rozwojem standardów doświadczeń Klienta w sieci sprzedaży;
  • Współpraca ze wszystkimi jednostkami, które mają wpływ na budowanie doświadczeń Klienta;
  • Aktualizacja standardów doświadczeń Klienta - dostosowywanie do nowych oczekiwań Klientów, modyfikacja zgodnie z zachodzącymi zmianami w banku;
  • Komunikacja w zakresie standardów doświadczeń Klienta - wybór kanału komunikacji, cykliczne spotkania z siecią sprzedaży;
  • Rekomendowanie szkoleń z zagadnień dot. tematu jakości i standardów;
  • Analizowanie wyników badań dot. doświadczeń Klienta, rekomendowanie działań zwiększających ocenę Klientów (np. Tajemniczy Klient, NPS, rankingi rynkowe);
  • Uczestniczenie w wydarzeniach związanych z budowaniem doświadczeń Klientów, organizowanych wewnętrznie.
Masz jak w Banku
  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu;
  • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
  • Możliwość rozwoju osobistego w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu​;
  • Programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne podwyższające kompetencje;
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
  • Możliwość pracy zdalnej lub w biurze w Warszawie ul. Kasprzaka 2 (krok od stacji metra "Rondo Daszyńskiego").

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
ZNIŻKI W BNP PARIBAS
Korzystaj, bo jesteś u siebie.
PRACUJ Z CHARAKTEREM

Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • Wysokie kompetencje w zakresie komunikacji;
  • Umiejętność współpracy w zespole;
  • Umiejętność analizy danych, konstruowania wniosków;
  • Znajomość zagadnień Customer Experience. Doświadczenie we wdrażaniu standardów jakości w rozbudowanej sieci sprzedaży.;
  • Doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Charakter Twojej pracy

  • Odpowiadanie za koordynację działań związanych z wdrożeniem/utrzymaniem/rozwojem standardów doświadczeń Klienta w sieci sprzedaży;
  • Współpraca ze wszystkimi jednostkami, które mają wpływ na budowanie doświadczeń Klienta;
  • Aktualizacja standardów doświadczeń Klienta - dostosowywanie do nowych oczekiwań Klientów, modyfikacja zgodnie z zachodzącymi zmianami w banku;
  • Komunikacja w zakresie standardów doświadczeń Klienta - wybór kanału komunikacji, cykliczne spotkania z siecią sprzedaży;
  • Rekomendowanie szkoleń z zagadnień dot. tematu jakości i standardów;
  • Analizowanie wyników badań dot. doświadczeń Klienta, rekomendowanie działań zwiększających ocenę Klientów (np. Tajemniczy Klient, NPS, rankingi rynkowe);
  • Uczestniczenie w wydarzeniach związanych z budowaniem doświadczeń Klientów, organizowanych wewnętrznie.

Masz jak w Banku

  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu;
  • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
  • Możliwość rozwoju osobistego w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu​;
  • Programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne podwyższające kompetencje;
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
  • Możliwość pracy zdalnej lub w biurze w Warszawie ul. Kasprzaka 2 (krok od stacji metra "Rondo Daszyńskiego").

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

  • KAFETERIA MY BENEFIT
    To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
  • KARTA MULTISPORT
    Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
  • UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
    Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
  • OPIEKA MEDYCZNA
    Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim.
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
    Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
  • ZNIŻKI W BNP PARIBAS
    Korzystaj, bo jesteś u siebie.