Twój zakres obowiązków
- kierowanie pracą i sprawowanie bieżącego nadzoru funkcjonalnego i merytorycznego nad realizacją zadań biznesowych wykonywanych przez pracowników zespołu,
- odpowiedzialność za kompleksową obsługę klientów mBanku przez pracowników w zakresie sprzedaży produktów bankowych i niebankowych,
- sporządzanie, kontrolę i archiwizację dokumentów podległego zespołu,
- odpowiedzialność za organizację pracy zespołu oraz dostarczanie najwyższej jakości usług dla klientów mBanku poprzez odpowiedzialność za kompleksową obsługę Klientów według obowiązujących standardów,
- dbanie o permanentne doskonalenie wiedzy podległych pracowników, w szczególności z zakresu oferowanych produktów i usług bankowych.
Nasze wymagania
- min. 2 lata doświadczenia w roli kierującego oddziałem bankowości detalicznej,
- świadomość biznesowa, znajomość rynku i konkurencji, wiedza z zakresu mechanizmów rynkowych i trendów,
- otwartość na dzielenie się wiedzą,
- umiejętność planowania, stawiania celów oraz ich rozliczania,
- zdolności przywódcze i interpersonalne,
- umiejętność negocjacji i budowania pozytywnych relacji z klientami,
- chęć do podejmowania ambitnych wyzwań i osiągania rezultatów.