Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2022-11-30
Starszy Księgowy GL
Nr ref. 193530/8651
Aplikuj
Wrocław, dolnośląskie
Księgowość
angielski
Data aktualizacji: 2022-11-30 Aplikuj
Goldman Recruitment
Starszy Księgowy GL
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z obszaru SSC/BPO z siedzibą we Wrocławiu, poszukujemy kandydatów na stanowisko  


Starszy Księgowy GL

Starszy Księgowy GL

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 193530/8651

Opis stanowiska:
  • wykonywanie czynności związanych z procesami księgi głównej (sprawozdawczość, środki trwałe, inwentaryzacja, rozliczenia spółek międzynarodowych, zamknięcia miesiąca),
  • zarządzanie modułem środków trwałych, rozliczanie i księgowanie w księdze głównej zgodnie ze standardami US/German GAAP, IFRS,
  • pozyskiwanie, przegląd i analiza informacji finansowych oraz sporządzanie sprawozdań finansowych na potrzeby wewnętrzne,
  • pełnienie roli pierwszej linii kontaktu i obsługi wszelkich zapytań związanych z księgą główną,
  • prowadzenie wewnętrznych i zewnętrznych audytów okresowych,
  • stałe rozwijanie umiejętności, poszerzanie wiedzy, zapewnienie jakości wykonywanej pracy oraz budowanie zaufania wśród klientów,
  • wspieranie młodszych członków zespołu poprzez weryfikację ich pracy oraz dzielenie się wiedzą i feedbackiem,
  • udział w projektach usprawniających działanie procesów i redukcję kosztów.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe z zakresu finansów i rachunkowości lub ekwiwalent w postaci certyfikatu księgowego - warunek konieczny,
  • minimum 3 lata doświadczenia w działach księgowych lub finansowych (GL, Fixed Assets, AP),
  • znajomość amerykańskich/niemieckich standardów GAAP lub MSSF,
  • bardzo dobra znajomość obszarów rachunkowości zarządczej, rozliczenia i wyceny zapasów, rachunku kosztów,
  • doświadczenie w procesach związanych z kontrolą wewnętrzna (znajomość standardów SOX będzie dużym atutem),
  • znajomość oprogramowania JD Edwards, biegłe posługiwanie się pakietem MS Excel,
  • silne umiejętności analityczne, matematyczne i rozwiązywania problemów, zorientowanie na doskonalenie procesów,
  • doskonałe umiejętności związane z komunikacją, budowaniem relacji i transferem wiedzy w zespole,
  • mile widziane doświadczenie w tranzycji procesów,
  • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
  • znajomość jakiegokolwiek innego języka obcego będzie dużym atutem.
Oferta obejmuje:
  • elastyczne godziny pracy,
  • hybrydowy tryb pracy,
  • nowoczesne biuro w ścisłym centrum Wrocławia,
  • prywatna opieka medyczna, Karta Multisport,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, profesjonalne szkolenia i pakiet onboardingowy,
  • wyjątkowa kultura organizacyjna nastawiona na współpracę,
  • wiele okazji do awansu i dalszego rozwoju ścieżki kariery,
  • możliwość pracy w międzynarodowej organizacji i dynamicznym, przyjaznym globalnym środowisku.