Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Starszy Księgowy GL

Rekrutacja zdalna

Specjalista

angielski

Średnia firma

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z obszaru SSC/BPO z siedzibą we Wrocławiu, poszukujemy kandydatów na stanowisko  


Starszy Księgowy GL

Starszy Księgowy GL

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 193530/8651

Opis stanowiska:
  • wykonywanie czynności związanych z procesami księgi głównej (sprawozdawczość, środki trwałe, inwentaryzacja, rozliczenia spółek międzynarodowych, zamknięcia miesiąca),
  • zarządzanie modułem środków trwałych, rozliczanie i księgowanie w księdze głównej zgodnie ze standardami US/German GAAP, IFRS,
  • pozyskiwanie, przegląd i analiza informacji finansowych oraz sporządzanie sprawozdań finansowych na potrzeby wewnętrzne,
  • pełnienie roli pierwszej linii kontaktu i obsługi wszelkich zapytań związanych z księgą główną,
  • prowadzenie wewnętrznych i zewnętrznych audytów okresowych,
  • stałe rozwijanie umiejętności, poszerzanie wiedzy, zapewnienie jakości wykonywanej pracy oraz budowanie zaufania wśród klientów,
  • wspieranie młodszych członków zespołu poprzez weryfikację ich pracy oraz dzielenie się wiedzą i feedbackiem,
  • udział w projektach usprawniających działanie procesów i redukcję kosztów.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe z zakresu finansów i rachunkowości lub ekwiwalent w postaci certyfikatu księgowego - warunek konieczny,
  • minimum 3 lata doświadczenia w działach księgowych lub finansowych (GL, Fixed Assets, AP),
  • znajomość amerykańskich/niemieckich standardów GAAP lub MSSF,
  • bardzo dobra znajomość obszarów rachunkowości zarządczej, rozliczenia i wyceny zapasów, rachunku kosztów,
  • doświadczenie w procesach związanych z kontrolą wewnętrzna (znajomość standardów SOX będzie dużym atutem),
  • znajomość oprogramowania JD Edwards, biegłe posługiwanie się pakietem MS Excel,
  • silne umiejętności analityczne, matematyczne i rozwiązywania problemów, zorientowanie na doskonalenie procesów,
  • doskonałe umiejętności związane z komunikacją, budowaniem relacji i transferem wiedzy w zespole,
  • mile widziane doświadczenie w tranzycji procesów,
  • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
  • znajomość jakiegokolwiek innego języka obcego będzie dużym atutem.
Oferta obejmuje:
  • elastyczne godziny pracy,
  • hybrydowy tryb pracy,
  • nowoczesne biuro w ścisłym centrum Wrocławia,
  • prywatna opieka medyczna, Karta Multisport,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, profesjonalne szkolenia i pakiet onboardingowy,
  • wyjątkowa kultura organizacyjna nastawiona na współpracę,
  • wiele okazji do awansu i dalszego rozwoju ścieżki kariery,
  • możliwość pracy w międzynarodowej organizacji i dynamicznym, przyjaznym globalnym środowisku.