Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
KPMG
Data aktualizacji: 2022-11-24
Warszawa, mazowieckie
BPO/SSC, Human Resources
angielski
Data aktualizacji: 2022-11-24
REKRUTACJA ZDALNA

Specjalista ds. kadrowych - HR Operations

Warszawa

umowa o pracę


Zespół HR Operations realizuje codzienne zadania związane z administracją kadrową oraz wspiera pracowników KPMG profesjonalną wiedzą na każdym etapie zatrudnienia. Zakres działań zespołu HR Operations jest wielowymiarowy i odgrywa kluczową rolę w opracowywaniu strategii personalnej dla wszystkich linii biznesowych w firmie, wspierając jednocześnie osiąganie celów biznesowych. HR Operations jest częścią efektywnego modelu zarządzania i dostarczania niezbędnej wiedzy oraz rekomendacji do podejmowania decyzji na każdym poziomie organizacji. Strategiczna rola HR Operations przejawia się także w usprawnianiu procesów poprzez wdrażanie nowych technologii, minimalizujących obciążenie pracą administracyjną.

Aktualnie do naszego zespołu HR Operations, poszukujemy Specjalisty ds. kadrowych.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

  • Zakładanie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dokumentacji osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem oraz przebiegiem stosunku pracy oraz innych form zatrudnienia
  • Udział w procesie onboardingu nowych pracowników
  • Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i członków ich rodzin do/ z ZUS
  • Wprowadzanie i aktualizację danych kadrowych w systemach HR
  • Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji kadr
  • Odpowiadanie na bieżące zapytania pracowników
  • Udział w projektach zespołu HR Operations
  • Inne zagadnienia z dziedziny prawa pracy

Oczekujemy:

  • Wykształcenienia wyższego
  • Co najmniej 4 lat doświadczenia w obszarze kadr, w firmie zatrudniającej minimum 200 osób
  • Bardzo dobrej znajomości aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • Znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację
  • Biegłej obsługi komputera w tym praktycznej znajomość programów pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Dokładności, terminowości, samodzielności i zaangażowania
  • Zdolności organizacyjnych, umiejętności analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu
  • Łatwości w kontaktach interpersonalnych oraz pozytywnego nastawnia na współpracę z klientem wewnętrznym
  • Mile widziana znajomość obsługi Programów SAP i Płatnik

Oferujemy:

  • Hybrydowy model pracy
  • Szeroki wybór szkoleń w ramach platformy Degreed
  • Szkolenia LinkedIn Learning oraz certyfikowane szkolenia Microsoft
  • Finansowanie kursów przygotowawczych i egzaminów, a także studiów podyplomowych i kursów językowych
  • Buddy Program – komfortowy start
  • Program rekomendacji – bonus za polecenie pracownika
  • Program mentoringowy
  • Ubezpieczenie na życie
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Program kafeteryjny, w którym pracownicy sami wybierają interesujące ich benefity
Masz pytania?

Zapytaj Rekrutera
KPMG w Polsce
KPMG Sp. z o.o., Departament People & Culture, ul. Inflancka 4A, 00-189 Warszawa

©2022 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Nazwa i logo KPMG są znakami towarowymi używanymi na podstawie licencji przez niezależne firmy członkowskie globalnej organizacji KPMG.