Job Description & Summary
Nowo powstały dział wsparcia sprzedaży (Sales Support Team) poszukuje do swojego zespołu kandydatów, którzy czują że codzienna praca z Klientem to wyzwanie, które będzie co rano napędzało lepiej niż poranna kawa, a na koniec dnia da więcej satysfakcji niż standardowe zamknięcie laptopa.
Konsultant w Zespole People & Change
Do zespołu, poszukujemy osób, które mają:
-
otwartą głowę, chęć poszerzania wiedzy, zdobywania umiejętności i odczuwają potrzebę zmiany obecnej roli
-
rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
-
pierwsze doświadczenia związane z obsługą i/lub pozyskiwaniem Klientów
-
wysoki poziom konsekwencji w działaniu
-
dobrą organizację pracy własnej, odnajdując się jednocześnie we współpracy w ramach zespołów
Rola:
-
bezpośredni kontakt telefoniczny oraz mailowy z uczestnikami wydarzeń organizowanych przez PwC (webinary, eventy, konferencje, szkolenia)
-
weryfikowanie potrzeb i oczekiwań Klientów
-
aranżowanie rozmów dla zespołów merytorycznych
-
przygotowanie i prezentowanie ofert
-
zbieranie informacji zwrotnej na temat proponowanych rozwiązań
-
wsparcie w skutecznym zamykaniu procesu sprzedaży
Co oferujemy:
-
pracę w ramach prężnego, dobrze zgranego zespołu ludzi, którzy przecierają szlaki w ramach organizacji
-
przygotowanie merytoryczne niezbędne do przeprowadzenie efektywnych rozmów
-
stałą opiekę oraz coaching sprzedażowy doświadczonego lidera zespołu
-
pracę pełną wyzwań, ze zdrową rywalizacją w ramach zespołu dobrze rozumiejących się ludzi
A dodatkowo gwarantujemy:
-
brak nudy, (będziesz pracował z wieloma projektami na szerokim spektrum odbiorców i dowiesz się jak wiele rozwiązań PwC potrafi zaproponować swoim Klientom)
-
przekonasz się jak funkcjonuje biznes (doświadczysz tego jak często zmieniają się przepisy i jakie wyzwania niosą za sobą takie zmiany)
-
zdobędziesz interesujące kontakty (na co dzień będziesz rozmawiał z osobami na wysokich stanowiskach managerskich)
-
doświadczysz wdzięczności (nie raz usłyszysz podziękowania, zarówno ze strony Klienta zewnętrznego jak i wewnętrznego)
-
będziesz się rozwijał (zadbamy o Twoją wiedzę merytoryczną jak i praktyczną umiejętność dotyczącą prowadzenia skutecznych rozmów)
Możesz również liczyć na:
-
standardowe godziny pracy, bez konieczności zabierania pracy “do domu”
-
wynagrodzenie zbudowane z części stałej oraz prowizyjnej
-
pakiet benefitów,
-
work-life balance, świetny zespół i przyjazna atmosfera :)