Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2022-12-02
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, IT
angielski
Data aktualizacji: 2022-12-02
Bank Millennium S.A.
Kierownik 2 Linii Wsparcia IT
REKRUTACJA ZDALNA
Kierownik 2 Linii Wsparcia IT

Kierownik 2 Linii Wsparcia IT

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie Zespołem Wsparcia Usług IT
  • Nadzór nad jakością realizacji świadczonych usług IT
  • Monitoring parametrów KPI, SLA wyznaczonych dla poszczególnych usług IT
  • Reagowanie na sytuacje kryzysowe i eskalacje ze strony klientów biznesowych oraz klientów VIP
  • Zarządzanie i kontrola wykonania usług w ramach obowiązujących umów serwisowych
  • Nadzór nad majątkiem IT (proces Asset Management)
  • Przygotowywanie i opiniowanie instrukcji i procedur pod kątem usług IT oraz procesu Asset Management
  • Planowanie i realizacja inwestycji w obszarze inwestycji IT (planowanie zakupów, przygotowanie specyfikacji)
  • Aktywne poszukiwanie rozwiązań podnoszących wydajność i jakość obsługi zgłoszeń

Nasze wymagania

  • Min. 5-letnie doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia IT
  • Min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Praktyczna znajomość dobrych praktyk ITIL (mile widziany certyfikat)
  • Komunikatywność
  • Odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań
  • Bardzo dobra organizacja pracy, efektywne działanie w stresie i pod presją czasu
  • Znajomość panujących trendów na runku informatycznym
  • Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca bieżącą komunikację biznesową

Mile widziane

  • Doświadczenie pracy w banku lub innych instytucjach finansowych
  • Doświadczenie w pracy z systemem JIRA
  • Znajomość rozwiązań Cloud ( MS Azure)
  • Umiejętności prowadzenia analiz RootCaseAnalysis, wyciągania wniosków oraz umiejętność rozwiązywania problemów
  • Znajomość systemów macOS / iOS
  • Znajomość systemów Wideokonferencyjnych i systemów tłumaczeń symultanicznych
  • Znajomość obsługi Skype, Webex, MS Teams
  • Doświadczenie w tworzeniu prezentacji i raportów

To oferujemy

  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej instytucji finansowej
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Kontakt z nowymi technologiami
  • Umowę o pracę oraz opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
  • Pracowniczą kawiarnię ze zniżkami na oferowane napoje oraz posiłki

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • dyżury lekarza w biurze
  • kawa / herbata
  • strefa relaksu
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • dostęp do platformy MyBenefit
  • parking rowerowy

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

Jesteśmy bankiem cyfrowym. Nasi specjaliści IT tworzą rozwiązania, z których korzystają miliony użytkowników. Projektują i rozwijają nowoczesne aplikacje dla każdego z obszarów naszej działalności, stanowiąc technologiczne DNA banku. Bądź prekursorem nowoczesnych rozwiązań bankowości internetowej, kreuj cyfrową przyszłość razem z nami!
Jesteśmy bankiem cyfrowym.