Kierownik 2 Linii Wsparcia IT
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie Zespołem Wsparcia Usług IT
- Nadzór nad jakością realizacji świadczonych usług IT
- Monitoring parametrów KPI, SLA wyznaczonych dla poszczególnych usług IT
- Reagowanie na sytuacje kryzysowe i eskalacje ze strony klientów biznesowych oraz klientów VIP
- Zarządzanie i kontrola wykonania usług w ramach obowiązujących umów serwisowych
- Nadzór nad majątkiem IT (proces Asset Management)
- Przygotowywanie i opiniowanie instrukcji i procedur pod kątem usług IT oraz procesu Asset Management
- Planowanie i realizacja inwestycji w obszarze inwestycji IT (planowanie zakupów, przygotowanie specyfikacji)
- Aktywne poszukiwanie rozwiązań podnoszących wydajność i jakość obsługi zgłoszeń
Nasze wymagania
- Min. 5-letnie doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia IT
- Min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Praktyczna znajomość dobrych praktyk ITIL (mile widziany certyfikat)
- Komunikatywność
- Odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań
- Bardzo dobra organizacja pracy, efektywne działanie w stresie i pod presją czasu
- Znajomość panujących trendów na runku informatycznym
- Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca bieżącą komunikację biznesową
Mile widziane
- Doświadczenie pracy w banku lub innych instytucjach finansowych
- Doświadczenie w pracy z systemem JIRA
- Znajomość rozwiązań Cloud ( MS Azure)
- Umiejętności prowadzenia analiz RootCaseAnalysis, wyciągania wniosków oraz umiejętność rozwiązywania problemów
- Znajomość systemów macOS / iOS
- Znajomość systemów Wideokonferencyjnych i systemów tłumaczeń symultanicznych
- Znajomość obsługi Skype, Webex, MS Teams
- Doświadczenie w tworzeniu prezentacji i raportów
To oferujemy
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej instytucji finansowej
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Kontakt z nowymi technologiami
- Umowę o pracę oraz opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
- Pracowniczą kawiarnię ze zniżkami na oferowane napoje oraz posiłki
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- dyżury lekarza w biurze
- kawa / herbata
- strefa relaksu
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy MyBenefit
- parking rowerowy
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!