


Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. Obsługi Klientów Premium
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
- 3 letnie doświadczenie w pracy w banku w obszarze bankowości korporacyjnej;
- 2 lata doświadczenia w bezpośredniej obsłudze Klienta;
- Klientocentryczność – działanie, stawiając Klienta i jego oczekiwania w centrum uwagi i realizacji zadań;
- bardzo dobra znajomość systemów niezbędnych do szybkiej i efektywnej obsługi Klientów;
- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym;
- wysoka komunikatywność, otwartość – chęć budowania relacji i umiejętność pracy w grupie;
- obsługa oprogramowania MS Office (m.in. MS Power Point, MS Excel);
- samodzielność w podejmowaniu szybkich decyzji.
Twojej pracy
- obsługa posprzedażowa Klientów Korporacyjnych Premium (głównie w zakresie Cash Management) na podstawie informacji pozyskanych z dostępnych systemów operacyjnych;
- odpowiedzialność za procesy obsługi Klienta End to End - przyjmowanie zapytań Klientów i przekazywanie ich do zespołów kompetencyjnych oraz finalna odpowiedź do Klienta;
- udzielanie telefonicznej i elektronicznej informacji na temat posiadanych przez Klienta produktów (m.in. rachunków, transakcji, systemów bankowości elektronicznej) Klientom Korporacyjnym Premium;
- przygotowywanie dokumentów dotyczących produktów bankowych (m.in. rachunków, kart bankowych, bankowości elektronicznej) oraz ich parametryzacja i monitoring;
- zapewnianie wsparcia bankowości elektronicznej lokalnej i globalnej;
- aktywowanie i zastrzeganie kart dedykowanych dla Klientów Korporacyjnych w ramach obsługiwanego portfela Klientów Premium;
- bliska współpraca z Cash Management oraz Doradcami Klientów;
- współpraca z jednostkami operacyjnymi w zakresie wyjaśniania szczegółów płatności krajowych i zagranicznych oraz zajęć egzekucyjnych z rachunków bankowych;
- rozwiązywanie zgłaszanych zapytań i problemów we własnym zakresie lub przy wsparciu innych jednostek w ramach procesów przedreklamacyjnych;
- koordynowanie realizacji zamówień wypłat gotówkowych, wyjaśnianie różnic z Klientami w protokołach wpłat zamkniętych;
- budowanie relacji z Klientami obszaru korporacyjnego z obsługiwanego portfela Klientów Premium.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją,
- Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia czy poziomu sprawności,
- Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat,
- Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników,
- Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń,
- Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą,
- Pracę w środowisku agile’owym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

Nasz charakter
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
Twój charakter
- 3 letnie doświadczenie w pracy w banku w obszarze bankowości korporacyjnej;
- 2 lata doświadczenia w bezpośredniej obsłudze Klienta;
- Klientocentryczność – działanie, stawiając Klienta i jego oczekiwania w centrum uwagi i realizacji zadań;
- bardzo dobra znajomość systemów niezbędnych do szybkiej i efektywnej obsługi Klientów;
- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym;
- wysoka komunikatywność, otwartość – chęć budowania relacji i umiejętność pracy w grupie;
- obsługa oprogramowania MS Office (m.in. MS Power Point, MS Excel);
- samodzielność w podejmowaniu szybkich decyzji.
Charakter Twojej pracy
- obsługa posprzedażowa Klientów Korporacyjnych Premium (głównie w zakresie Cash Management) na podstawie informacji pozyskanych z dostępnych systemów operacyjnych;
- odpowiedzialność za procesy obsługi Klienta End to End - przyjmowanie zapytań Klientów i przekazywanie ich do zespołów kompetencyjnych oraz finalna odpowiedź do Klienta;
- udzielanie telefonicznej i elektronicznej informacji na temat posiadanych przez Klienta produktów (m.in. rachunków, transakcji, systemów bankowości elektronicznej) Klientom Korporacyjnym Premium;
- przygotowywanie dokumentów dotyczących produktów bankowych (m.in. rachunków, kart bankowych, bankowości elektronicznej) oraz ich parametryzacja i monitoring;
- zapewnianie wsparcia bankowości elektronicznej lokalnej i globalnej;
- aktywowanie i zastrzeganie kart dedykowanych dla Klientów Korporacyjnych w ramach obsługiwanego portfela Klientów Premium;
- bliska współpraca z Cash Management oraz Doradcami Klientów;
- współpraca z jednostkami operacyjnymi w zakresie wyjaśniania szczegółów płatności krajowych i zagranicznych oraz zajęć egzekucyjnych z rachunków bankowych;
- rozwiązywanie zgłaszanych zapytań i problemów we własnym zakresie lub przy wsparciu innych jednostek w ramach procesów przedreklamacyjnych;
- koordynowanie realizacji zamówień wypłat gotówkowych, wyjaśnianie różnic z Klientami w protokołach wpłat zamkniętych;
- budowanie relacji z Klientami obszaru korporacyjnego z obsługiwanego portfela Klientów Premium.
Masz jak w Banku
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją,
- Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia czy poziomu sprawności,
- Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat,
- Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników,
- Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń,
- Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą,
- Pracę w środowisku agile’owym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:
- KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić. - KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie. - UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze. - OPIEKA MEDYCZNA
Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim. - UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich. - ZNIŻKI W BNP PARIBAS
Korzystaj, bo jesteś u siebie.