Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2022-12-05
Wrocław, dolnośląskie
Bankowość, Obsługa klienta, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2022-12-05
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Asystent ds. Wierzytelności w Wydziale Monitoringu i Windykacji Telefonicznej

Asystent ds. Wierzytelności w Wydziale Monitoringu i Windykacji Telefonicznej

Miejsce pracy: Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczny kontakt z Klientem Banku
  • Kontrola i windykacja należności na wstępnym etapie zadłużenia
  • Wskazywanie i ustalanie z Klientem najlepszych rozwiązań na polubowną spłatę zobowiązań
  • Współpraca z innymi Zespołami w ramach Departamentu Monitorowania i Dochodzenia Należności Detalicznych
  • Realizacja zadań własnych oraz zespołowych

Nasze wymagania

Jeśli:

  • lubisz prowadzić rozmowy telefoniczne,
  • łatwo nawiązujesz nowe kontakty,
  • posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane),
  • jesteś nastawiony/a na cel i w pełni angażujesz się w powierzone zadania,
  • wykazujesz się asertywnością oraz cierpliwością,
  • chcesz rozwijać się w ramach struktur instytucji finansowej
  • wyślij do nas swoje CV!

To oferujemy

  • Stabilną pracę w międzynarodowej instytucji finansowej w Centrali Banku Millennium
  • Umowę o pracę na pełny etat od pierwszego dnia zatrudnienia
  • Pakiet szkoleń wdrożeniowych oraz pomoc doświadczonych pracowników
  • Idealną pracę na start – nauczymy Cię wszystkiego - nie wymagamy doświadczenia w bankowości
  • Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w obszarze windykacji
  • Wynagrodzenie dwuskładnikowe (podstawa + premia miesięczna)
  • Pracę w trybie hybrydowym (częściowo zdalna, częściowo z biura)

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • dostęp do platformy kafeteryjnej

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium