Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2022-12-16
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Human Resources
angielski
Data aktualizacji: 2022-12-16
Bank Millennium S.A.
Specjalista ds. Rekrutacji
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Specjalista ds. Rekrutacji

Specjalista ds. Rekrutacji

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji pracowników do obszaru sprzedaży oraz centrali na zróżnicowanych poziomach stanowisk

  • Dobór najbardziej efektywnych metod rekrutacji i pozyskiwania Kandydatów

  • Prowadzenie wywiadów telefonicznych, spotkań z Kandydatami, przygotowywanie raportów rekrutacyjnych

  • Współpraca z Klientami wewnętrznymi w zakresie realizacji procesów rekrutacyjnych

  • Inicjowanie procesu zatrudnienia kandydatów do pracy

  • Redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń

  • Współtworzenie wizerunku Banku Millennium, jako atrakcyjnego pracodawcy

  • Reprezentowanie Banku na targach pracy, konferencjach, itp

  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług rekrutacyjnych.

Nasze wymagania

  • Min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze HR lub w agencji rekrutacji i doradztwa personalnego

  • Wykształcenie wyższe (najchętniej kierunkowe: ZZL, psychologia, zarządzanie)

  • Mile widziane doświadczenie w instytucji finansowej

  • Zainteresowanie szeroko pojętym zarządzaniem zasobami ludzkimi

  • Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji z ludźmi

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym

  • Duży poziom samodzielności oraz etyki zawodowej

  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań

  • Umiejętność rekrutacji poprzez niestandardowe kanały takie jak: media społecznościowe, polecenia, eventy.

To oferujemy

  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowej instytucji finansowej w dynamicznym zespole zorientowanym na sukces

  • Wsparcie merytoryczne zespołu doświadczonych pracowników nastawionych na dzielenie się wiedzą

  • Pracę w wewnętrznym dziale HR w atmosferze opartej na zaufaniu i współpracy

  • Możliwości rozwoju oraz wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Atrakcyjny system premiowy oraz dostęp do platformy kafeteryjnej

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • dostęp do platformy kafeteryjnej

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium