


Stażystka/Stażysta ds. Obsługi Klienta
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
Wymagania:
- Wykształcenie min. Średnie (mile widziane wyższe).
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w bankowości.
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klientów.
- Znajomość MS Office (Word, Excel).
- Podstawowa znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
- Znajomość j.angielskiego (mile widziana).
Twojej pracy
Zakres obowiązków:
- Obsługa Klientów indywidualnych (m.in. obywateli Ukrainy).
- Udzielanie Klientom podstawowych informacji o produktach i usługach bankowych.
- Pomaganie w komunikacji pomiędzy Klientami ukraińskimi, a pracownikiem banku, który nie komunikuje się w języku ukraińskim.
- Wspieranie Klientów w zakresie korzystania z aplikacji bankowych GoOnline, GoMobile.
- Sprzedawanie produktów i usług bankowych.
- Udzielanie instruktażu Klientom w zakresie digitalizacji i urządzeń samoobsługowych.
- Pozyskiwanie nowych Klientów.
- Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie relacji.
- Realizowanie zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów.
- Uczestnictwo w procesach compliance.
- Przyjmowanie reklamacji Klientów.
- Uczestnictwo w bieżących pracach Oddziału.
- Organizacja obsługi Klientów w placówce w szczególności zarządzanie kolejką w oddziale.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
- Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
- Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
- Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją;
- Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia czy poziomu sprawności;
- Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;
- Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;
- Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;
- Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

Nasz charakter
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
Twój charakter
Wymagania:
- Wykształcenie min. Średnie (mile widziane wyższe).
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w bankowości.
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klientów.
- Znajomość MS Office (Word, Excel).
- Podstawowa znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
- Znajomość j.angielskiego (mile widziana).
Charakter Twojej pracy
Zakres obowiązków:
- Obsługa Klientów indywidualnych (m.in. obywateli Ukrainy).
- Udzielanie Klientom podstawowych informacji o produktach i usługach bankowych.
- Pomaganie w komunikacji pomiędzy Klientami ukraińskimi, a pracownikiem banku, który nie komunikuje się w języku ukraińskim.
- Wspieranie Klientów w zakresie korzystania z aplikacji bankowych GoOnline, GoMobile.
- Sprzedawanie produktów i usług bankowych.
- Udzielanie instruktażu Klientom w zakresie digitalizacji i urządzeń samoobsługowych.
- Pozyskiwanie nowych Klientów.
- Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie relacji.
- Realizowanie zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów.
- Uczestnictwo w procesach compliance.
- Przyjmowanie reklamacji Klientów.
- Uczestnictwo w bieżących pracach Oddziału.
- Organizacja obsługi Klientów w placówce w szczególności zarządzanie kolejką w oddziale.
Masz jak w Banku
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
- Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
- Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
- Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją;
- Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia czy poziomu sprawności;
- Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;
- Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;
- Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;
- Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:
- KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić. - KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie. - UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze. - OPIEKA MEDYCZNA
Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim. - UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich. - ZNIŻKI W BNP PARIBAS
Korzystaj, bo jesteś u siebie.