Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Capgemini Polska
Data aktualizacji: 2023-01-27
Kraków, małopolskie
BPO/SSC, Obsługa klienta, Sprzedaż, Zakupy
angielski, niemiecki
Data aktualizacji: 2023-01-27
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Podobne oferty pracy

Obsługa klienta niemieckojęzycznego - asystent w dziale zakupów

Obsługa klienta niemieckojęzycznego - asystent w dziale zakupów


Proces rekrutacji na to stanowisko oraz szkolenia wprowadzające do pracy prowadzone są online.

Jakich kompetencji oczekujemy na start?

  • znajomość niemieckiego oraz angielskiego na poziomie minimum B2
  • chęć nauki i rozwoju w obszarze zakupowym/procurement
  • dobre umiejętności interpersonalne
  • skrupulatność
  • dodatkowym atutem (nie jest to niezbędne) będzie znajomość programów Excel/SAP/ Coupa/Ivalua/Ariba


Na to stanowisko nie oczekujemy wcześniejszego doświadczenia zawodowego. Wystarczy Twoja chęć do nauki! Pracę rozpoczniesz od bogatego pakietu szkoleń, które pomogą Ci nabyć nowe kompetencje i wsparcia specjalistów, którzy chętnie podzielą się z Tobą wiedzą. 

Jakie obowiązki umożliwią Ci ciągły rozwój?

  • obsługa klienta niemieckojęzycznego (telefoniczna lub mailowa)
  • zarządzanie danymi i dbanie o ich poprawność
  • wystawianie zamówień
  • dbanie o dobre relacje ze sprzedawcami i klientami

Jaka może być Twoja ścieżka rozwoju?

Karierę w naszej firmie rozpoczniesz od programu wdrożeniowego. Tam nauczysz się podstaw. Gdy zdobędziesz już wystarczające doświadczenie, możesz awansować w swojej roli lub zmienić stanowisko wybierając spośród wielu obszarów takich jak finanse, zarządzanie projektem, obsługa klienta, IT i wiele innych.

Co dla Ciebie przygotowaliśmy?

Osobisty i zawodowy rozwój:

  • Programy rozwojowe, zewnętrzne kursy, dofinansowanie edukacji i certyfikacji, platforma NEXT z darmowym dostępem do Pluralsight, TED talków, materiałów Coursera czy wirtualnych szkoleń (np. Excel, VBA, RPA, customer care). 
  • Możliwość wyboru godzin pracy dzięki różnorodności projektów (standard, zmiany popołudniowe, część etatu, praca zdalna). O możliwe opcje zapytaj swojego rekrutera. 

 
Naszą legendarną atmosferę:

  • Nie obowiązuje nas sztywny dress code, mamy za to świetne communities (np. OUTfront, Women@Capgemini, Foreigners Community) i dostęp do zmieniających świat inicjatyw takich jak Program Grantowy. Jesteśmy dużą firmą z wyjątkową atmosferą - nawiązujemy przyjaźnie, dzielimy ważne momenty i tak po prostu, zwyczajnie się lubimy ;).

 
I inne benefity:

  • Możliwość pracy w ramach Polityki Pracy Elastycznej zakładajacej opcje pracy w modelu hybrydowym, elastyczne godziny, pakiet wyposażenia i inne. 
  • Prywatną opiekę medyczną, z możliwością wykupienia na preferencyjnych warunkach rozszerzenia o pakiet usług stomatologicznych.
  • Prywatne ubezpieczenie na życie, z możliwością wykupienia na preferencyjnych warunkach rozszerzenia o pakiet onkologiczny.
  • Dodatkowe bonusy za polecanie znajomych do pracy.
  • Dostęp do audiobooków Inspiro i platformy Nais (bilety do kina, karta Multisport i inne).
  • Biura w świetnych lokalizacjach, program leasingowy, carpooling i parkingi rowerowe. 

Kim jesteśmy?

Bycie jednym z nas oznacza ciągły rozwój między innymi wyjątkowymi ludźmi. To zespół, z którym chce się spędzać czas. Szkolenia i inicjatywy, dzięki którym możemy każdego dnia stawać się jeszcze lepszymi ekspertami. 
 
Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa, technologii i transformacji cyfrowej. Jedną z naszych jednostek biznesowych jest Business Services. Tworzą ją eksperci, świadczący naszym międzynarodowym klientom usługi z obszarów takich jak HR, finanse i księgowość, łańcuch dostaw, czy transformacja biznesowa. 

Chcesz dowiedzieć się o nas więcej? Zobacz krótkie wideo: https://youtu.be/K8v_UJ7CH8c
 
Masz dodatkowe pytania dotyczące pracy w Capgemini? Sprawdź nasz profil na Instagramie @capgemini.pl lub odwiedź nasz profil na Facebooku (Capgemini Polska).

Podobne oferty pracy