Process Designer (CX)
requisition/1921
Twój zakres obowiązków
-
Analiza i optymalizacja istniejących rozwiązań onboardingowych w oparciu o dane i feedback użytkowników
-
Tworzenie konceptu a następnie koordynacja projektu rozwijania procesu onboardingu nowych Klientów, tak aby zwiększać ich zaangażowanie, aktywność w kanałach digital przy jednoczesnym osiąganiu celów biznesowych
-
Wizualizacja doświadczenia Klienta w pierwszych miesiącach od otworzenia konta
-
Mapowanie potrzeb Klienta na poszczególnych etapach procesów/relacji w oparciu o raporty z badań przeprowadzonych w naszym UX Lab
-
Współpraca z wieloma departamentami banku i aktywne dzielenie się wiedzą o doświadczeniach Klientów w pierwszych miesiącach korzystania z bankowości elektronicznej
-
Śledzenie trendów rynkowych w obszarze onboardingu i bankowości elektronicznej
Nasze wymagania
-
Minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z polepszaniem UX w aplikacji mobilnej i serwisach www
-
Doświadczenie w tworzeniu procesów wdrażania Klientów w produkt i usługi - umiejętność analizy relacji między użytkownikiem, interfejsem, funkcjonalnością produktu, a etapem procesu, na którym się znajduje
-
Umiejętność wyznaczania KPI dla budowanych rozwiązań i konsekwencja w dążeniu do ich osiągnięcia
-
Doświadczenie związane z mapowaniem doświadczenia Klienta (UX/CX) w procesach digitalowych
-
Znajomość metodologii projektowania zorientowanej na użytkownika
-
Umiejętność wykorzystania w procesie projektowania danych jakościowych i ilościowych
-
Wiedza i pasja do odkrywania rzeczywistych potrzeb i celów użytkownika, na podstawie których tworzone są dobre projekty interaktywne
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań
-
Umiejętność organizacji pracy nad kilkoma projektami jednocześnie
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Otwartość na dynamiczne środowisko pracy
-
Znajomość usług i produktów bankowych będzie dużym atutem
To oferujemy
-
Umowę o pracę oraz prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
-
Pracę w Centrali Banku w pełnym wymiarze godzin
-
Udział w rozwojowych projektach i tworzenie rozwiązań, które wyróżniają się na rynku pod względem innowacyjności i przyjazności dla Klienta
-
Możliwość tworzenia prototypów innowacyjnych usług i ich systematycznego wdrażania produkcyjnie dla Klientów
-
Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
- parking rowerowy
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!