Specjalista ds. Zarządzania Ryzykiem
requisition/1895
Twój zakres obowiązków
-
Zarządzanie projektami w obszarze ryzyka
-
Koordynowanie prac zespołów ekspertów w ramach wewnętrznych inicjatyw dot. zarządzania ryzykiem
-
Analiza regulacji pod kątem identyfikacji potrzeb zmian w istniejących procesach zarządzania ryzykiem w Banku
-
Przygotowywanie informacji zarządczej w obszarze realizowanych projektów
-
Optymalizacja procesów zarządzania ryzykiem
Nasze wymagania
-
Znajomość produktów i procesów bankowych
-
Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w banku lub innej instytucji doradczo-finansowej
-
Wykształcenie kierunkowe (ekonomia, finanse i bankowość, zarządzanie, matematyka, ekonometria)
-
Doświadczenie w prowadzeniu projektów
-
Znajomość kluczowych elementów regulacji nadzorczych i rekomendacji KNF w zakresie zarządzania ryzykiem (np. pakiet CRD IV / CRR)
-
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i PowerPoint
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację biznesową m.in. ze spółką macierzystą
-
Umiejętności formułowania przejrzystych i jasnych wniosków
-
Zdolności komunikacyjne i prezentacyjne
To oferujemy
-
Pracę w Departamencie Ryzyka w Wydziale Projektów w centrali we Wrocławiu
-
Możliwość rozwoju w obszarze zarządzania ryzykiem poprzez udział w różnorodnych projektach
-
Zaangażowanie w projekty o kluczowym znaczeniu dla rozwoju Grupy Kapitałowej Banku Millennium
-
Przestrzeń do realizacji własnych pomysłów, usprawnień, wdrażania nowych rozwiązań w obszarze zarządzania ryzykiem
-
Pracę w modelu hybrydowym ( 20/80 -praca zdalna)
-
Możliwość korzystania z pakietu benefitów pozapłacowych (m.in. prywatna opieka medyczna, platforma MyBenefit, opcje ubezpieczenia grupowego)
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!