
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży elektrycznej, poszukujemy kandydata na stanowisko E-commerce Key Account Leader.
E-commerce Key Account Leader
E-commerce Key Account Leader
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 194473/9302
Opis stanowiska:
- współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży dla Amazon we współpracy z globalnym zespołem e-commerce oraz lokalnymi działami np. logistyki, księgowości, finansów,
- współtworzenie i wdrażanie strategii dla kanału Pure Players wraz z zespołem sprzedaży,
- wdrożenie i utrzymanie standardów sprzedaży w wybranej grupie sklepów internetowych w modelu direct i in-direct (content, komunikacja, plany sprzedażowe, realizacja celów),
- analiza sprzedaży i kluczowych KPI w oparciu o dostępne raporty, narzędzia i własną inicjatywę growth hacking,
- optymalizacja kampanii Google Ads przy współpracy z agencjami digitalowymi,
- rozwój bazy prospektów i pozyskiwanie nowych klientów,
- samodzielne zarządzanie wybranymi projektami z zakresu e-commerce,
- współpraca z międzynarodowym zespołem SE eCommerce,
- raportowanie wyników pracy i wsparcie w rozwoju kompetencji działu sprzedaży w kanale dystrybucji elektrotechnicznej,
- odpowiedzialność za tworzenie i realizację planów budżetowych.
Wymagania:
- doświadczenie w obszarze e-commerce,
- doświadczenie we współpracy z marketplace Amazon,
- znajomość języka polskiego i angielskiego (min. C1),
- umiejętności analityczne,
- umiejętność tworzenia zagregowanych raportów i samodzielnego podejmowania decyzji na podstawie pozyskanych danych,
- podstawowa wiedza z zakresu SEO, SEM, analityki internetowej zarówno na poziomie strategicznym jak i operacyjnym np.: obsługa Google Analytics, Trade Analytics,
- umiejętność strategicznego podejścia do kanału i wybierania priorytetów istotnych z punktu widzenia biznesu,
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej i prowadzenia projektów w złożonych organizacjach,
- determinacja do działania i wewnętrzna motywacja do osiągania wyznaczonych celów,
- chęć rozwoju własnych kompetencji i umiejętność dostosowania się do szybko zmieniającego się stanowiska,
- doświadczenie w organizacjach międzynarodowych będzie dodatkowym atutem.
Oferta obejmuje:
- hybrydowy model pracy (2 dni w biurze),
- ekscytującą pracę w międzynarodowej firmie, z możliwością prowadzenia i udziału w różnych projektach i działaniach (np. CSR, charytatywnych, Employer Branding, Well-Being),
- buddy, mentor & induction training, które pomogą płynnie odnaleźć się w organizacji,
- specjalne szkolenia dopasowane do potrzeb i celów zawodowych,
- brak formalnego dress code'u,
- możliwość posługiwania się językami obcymi i współpracy z zespołami międzynarodowymi,
- szeroki wybór benefitów: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie medyczne, karta sportowa, bonus za polecenie pracownika.