Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2023-04-18
E-commerce Key Account Leader
Nr ref. 194473/9302
Warszawa, mazowieckie
IT, Analiza, Sprzedaż
angielski
Data aktualizacji: 2023-04-18
Goldman Recruitment
E-commerce Key Account Leader
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Podobne oferty pracy

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży elektrycznej, poszukujemy kandydata na stanowisko E-commerce Key Account Leader.


E-commerce Key Account Leader

E-commerce Key Account Leader

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 194473/9302

Opis stanowiska:
  • współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży dla Amazon we współpracy z globalnym zespołem e-commerce oraz lokalnymi działami np. logistyki, księgowości, finansów,
  • współtworzenie i wdrażanie strategii dla kanału Pure Players wraz z zespołem sprzedaży,
  • wdrożenie i utrzymanie standardów sprzedaży w wybranej grupie sklepów internetowych w modelu direct i in-direct (content, komunikacja, plany sprzedażowe, realizacja celów),
  • analiza sprzedaży i kluczowych KPI w oparciu o dostępne raporty, narzędzia i własną inicjatywę growth hacking,
  • optymalizacja kampanii Google Ads przy współpracy z agencjami digitalowymi,
  • rozwój bazy prospektów i pozyskiwanie nowych klientów,
  • samodzielne zarządzanie wybranymi projektami z zakresu e-commerce,
  • współpraca z międzynarodowym zespołem SE eCommerce,
  • raportowanie wyników pracy i wsparcie w rozwoju kompetencji działu sprzedaży w kanale dystrybucji elektrotechnicznej,
  • odpowiedzialność za tworzenie i realizację planów budżetowych.
Wymagania:
  • doświadczenie w obszarze e-commerce,
  • doświadczenie we współpracy z marketplace Amazon,
  • znajomość języka polskiego i angielskiego (min. C1),
  • umiejętności analityczne,
  • umiejętność tworzenia zagregowanych raportów i samodzielnego podejmowania decyzji na podstawie pozyskanych danych,
  • podstawowa wiedza z zakresu SEO, SEM, analityki internetowej zarówno na poziomie strategicznym jak i operacyjnym np.: obsługa Google Analytics, Trade Analytics,
  • umiejętność strategicznego podejścia do kanału i wybierania priorytetów istotnych z punktu widzenia biznesu,
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej i prowadzenia projektów w złożonych organizacjach,
  • determinacja do działania i wewnętrzna motywacja do osiągania wyznaczonych celów,
  • chęć rozwoju własnych kompetencji i umiejętność dostosowania się do szybko zmieniającego się stanowiska,
  • doświadczenie w organizacjach międzynarodowych będzie dodatkowym atutem.
Oferta obejmuje:
  • hybrydowy model pracy (2 dni w biurze),
  • ekscytującą pracę w międzynarodowej firmie, z możliwością prowadzenia i udziału w różnych projektach i działaniach (np. CSR, charytatywnych, Employer Branding, Well-Being),
  • buddy, mentor & induction training, które pomogą płynnie odnaleźć się w organizacji,
  • specjalne szkolenia dopasowane do potrzeb i celów zawodowych,
  • brak formalnego dress code'u,
  • możliwość posługiwania się językami obcymi i współpracy z zespołami międzynarodowymi,
  • szeroki wybór benefitów: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie medyczne, karta sportowa, bonus za polecenie pracownika.

Podobne oferty pracy