
Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.
Zakres obowiązków:
- Reagowanie, przejmowanie i obsługa Incydentów Bezpieczeństwa zgłaszanych przez jednostki współpracujące, aplikacje monitorujące lub bezpośrednio przez Klientów;
- Działania związane z zabezpieczeniem i odzyskaniem środków Klienta;
- Rekomendacje i zalecenia dot. Odblokowania elektronicznych kanałów dostępu;
- Analiza, weryfikacja i potwierdzenie alertowanych zdarzeń;
- Współpraca i wymiana informacji z innymi bankami oraz instytucjami zewnętrznymi.
Wymagania:
- Wykształcenie co najmniej średnie;
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Umiejętność analitycznego myślenia i wykorzystania wiedzy teoretycznej w praktyce;
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne pozwalające na poznanie szczegółów danego Incydentu Bezpieczeństwa;
- Skrupulatność i dokładność;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Mile widziana znajomość języka angielskiego;
- Gotowość do pracy zmianowej 24/7.
Oferujemy:
- Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją;
- Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia czy poziomu sprawności;
- Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;
- Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;
- Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;
- Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;
- Pracę w środowisku agile’owym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.