
Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium;
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami Premium w ramach zdalnych kanałów dostępu tj.: mail, telefon, video;
- Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań;
- Współpraca z oddziałami stacjonarnymi w zakresie wspólnych spotkań Wideo z Klientem
- Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
- Praca w ramach innowacyjnego zespołu, realizującego cele sprzedażowe w oparciu o zdalne procesy.
Oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne;
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie sprzedaży i obsługi Klientów w obszarze finansowym (bankowość, ubezpieczenia, Biuro Maklerskie, consulting);
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klientów z segmentu Premium;
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze telefonicznej Klienta;
- Ugruntowana wiedza z zakresu produktów i usług bankowych, w tym szczególnie produktów inwestycyjnych;
- Mile widziane zainteresowanie rynkiem finansowym
- Umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji z Klientami;
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
- Samodzielność i dobra organizacja czasu pracy;
- Inicjatywa i elastyczność w działaniu.
Oferujemy:
- Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu;
- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu;
- Możliwość wykorzystania dotychczasowych doświadczeń w procesie transformacji Banku na polskim rynku i budowania jego przewagi konkurencyjnej;
- Lokalizacja: Grzybowska 78;
- System motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć.