
Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.
Zakres obowiązków:
- Wsparcie doradców w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi, transakcji sprzedażowych, serwisu operacyjnego Klientów Wealth Management oraz realizacji celów biznesowych;
- Zapewnienie obsługi Klientów w zakresie bankowości codziennej (m.in. przyjmowanie i realizacja dyspozycji Klientów, udzielanie Klientom informacji nt. płatności i przelewów, transakcji na kartach i wyciągów, rozwiązywanie problemów operacyjnych oraz reklamacji Klientów, pełna obsługa zaświadczeń, opinii lub odpowiedzi dla Klienta);
- Prowadzenie i przygotowanie pełnej dokumentacji dla doradców przed spotkaniem z Klientem;
- Otwieranie rachunków i wprowadzanie zmian dotyczących danych Klientów w systemie w ramach posiadanych uprawnień;
- Dbałość o należytą obsługę operacyjną Klientów;
- Współpraca z odpowiednimi komórkami w zakresie obsługi operacyjnej Klientów Wealth Management;
- Dbanie o jakość i zgodność procesów z wymogami regulacyjnymi i obowiązującymi procedurami;
- Pełna archiwizacja dokumentacji.
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w sektorze bankowym;
- Wykształcenie wyższe;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2;
- Komunikatywność i wysoka umiejętność nawiązywania relacji;
- Orientacja na potrzeby Klienta;
- Bardzo dobra organizacja pracy i skrupulatność;
- Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Word i Excel);
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy;
- Umiejętność współpracy w zespole;
- Umiejętność współpracy z zamożnymi Klientami;
- Umiejętności pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
- Programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne podwyższające kompetencje;
- Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
- Realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów;
- Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją;
- Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia czy poziomu sprawności;
- Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;
- Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;
- Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;
- Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;
- Pracę w środowisku agile’owym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.