
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
-
Obsługa klientów czyli aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu (infolinia) np. aktywacja usług, zastrzeżenie karty, udzielanie informacji w zakresie produktowym
-
Uruchamianie usług dla klientów Banku w tym sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i oszczędnościowych)
-
Budowanie długotrwałych relacji z klientami Banku opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy
Nasze wymagania
-
Wykształcenie minimum średnie
-
Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny
-
Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
-
Dyspozycyjność - gotowość do pracy w systemie zmianowym w pełnym wymiarze
To oferujemy
-
Umowę o pracę na pełen etat
-
Wynagrodzenie podstawowe oraz indywidualnie dopasowany system premiowy, uzależniony od efektów Twojej pracy
-
Kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi klienta
-
Opiekę medyczną w LUX MED.
-
Platformę kafeteryjną- sam/a wybierasz benefity
-
Dogodną lokalizację- biuro przy metrze Pole Mokotowskie
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!