Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2023-06-22
Asystent Zarządu
Nr ref. 194604/9464
Poznań, wielkopolskie
Konsulting, Analiza
angielski
Data aktualizacji: 2023-06-22
Goldman Recruitment
Asystent Zarządu
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej o zasięgu międzynarodowym, zlokalizowanej w południowo-wschodniej części Poznania, poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta Zarządu.


Asystent Zarządu

Asystent Zarządu

Miejsce pracy: Poznań
Nr ref. 194604/9464

Opis stanowiska:
  • przygotowywanie materiałów, raportów oraz obsługa posiedzeń Zarządu, Rad Nadzorczych i Walnych Zgromadzeń Akcjonariuszy,
  • obsługa spółki w zakresie obowiązków informacyjnych, w tym sporządzanie raportów EBI i ESPI,
  • wsparcie w organizowaniu wydarzeń skierowanych do interesariuszy, banków,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy w otoczeniu zewnętrznym,
  • przygotowywanie raportów korporacyjnych oraz prezentacji,
  • przygotowywanie zewnętrznych materiałów informacyjnych,
  • bezpośrednia współpraca z zarządem spółki, w tym zarządzanie kalendarzem, organizacja podróży służbowych, rozliczanie delegacji,
  • sprawna współpraca informacyjna między różnymi działami w firmie.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe, zdobyte na kierunkach, finanse, ekonomia lub prawo, PR,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,
  • min. 1-2 lata doświadczenia w pracy o podobnym charakterze,
  • znajomość aspektów prawnych, związanych z działalnością spółek handlowych notowanych na GPW,
  • praktyczna wiedza z tematyki finansów korporacyjnych, rynków kapitałowych,
  • bardzo dobra znajomość MS Office w tym, głównie MS Excel, MS PowerPoint, MS Word,
  • zdolność analitycznego myślenia oraz szybkiej adaptacji do otoczenia,
  • dobre zorganizowanie pracy własnej oraz umiejętność pracy wielozadaniowej,
  • komunikatywność, otwartość, zaangażowanie, odpowiedzialność.
Oferta obejmuje:
  • atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
  • dofinansowanie do kursów i szkoleń, w tym nauki języków obcych,
  • benefity: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport,
  • miłą oraz prorozwojowa atmosferę panującą w firmie.