
Kierujący Placówką Detaliczną
Twój zakres obowiązków
-
Organizowanie pracy w oddziale zgodnie z założonymi celami biznesowymi
-
Organizowanie pracy zespołu
-
Zapewnienie wysokiej jakości usług
-
Kompleksowa obsługa Klientów
-
Rozwijanie kompetencji podległych pracowników
Nasze wymagania
-
Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży produktów inwestycyjnych i instrumentów finansowych
-
Bardzo dobra znajomość produktów bankowych dla Klientów indywidualnych oraz procedur obowiązujących w oddziałach
-
Ambicja i nastawienie na realizację celów biznesowych
-
Gotowość do kierowania pracą zespołu
To oferujemy
-
Szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę
-
Możliwość rozwoju/ awansu
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!