Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Business Development Manager (logistyka kontraktowa)

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

angielski

Średnia firma

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy z 30-to letnim doświadczeniem na rynku spedycji i transportu, oferującej kompleksową obsługę logistyczną, poszukujemy osoby na stanowisko Business Development Managera, który będzie odpowiedzialny za sprzedaż usług magazynowania i obsługi logistycznej.


Business Development Manager (logistyka kontraktowa)

Business Development Manager (logistyka kontraktowa)

Miejsce pracy: Poznań
Nr ref. 194728/9589

Opis stanowiska:
  • pozyskiwanie klientów w zakresie najmu powierzchni i usług magazynowych,
  • utrzymywanie i budowanie relacji z kontrahentami,
  • odbywanie spotkań sprzedażowych, negocjowanie warunków umów,
  • analiza rynku pod kątem usług magazynowych i logistycznych,
  • odpowiedzialność za realizację indywidualnych celów ilościowych i jakościowych,
  • współpraca z pozostałymi działami firmy,
  • raportowanie wyników.
Wymagania:
  • doświadczenie w sprzedaży usług z zakresu logistyki kontraktowej,
  • umiejętność rozwijania partnerskich relacji z klientami i współpracownikami,
  • rozwinięte umiejętności sprzedażowe,
  • umiejętność prowadzenia rozmów handlowych oraz negocjacji na najwyższych poziomach zarządzania,
  • wysokie zdolności interpersonalne oraz kultura osobista,
  • znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego w stopniu co najmniej komunikatywnym,
  • rzetelność i skrupulatność w działaniu,
  • umiejętność analizowania sytuacji i efektywnego planowania.
Oferta obejmuje:
  • pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę lub kontraktu B2B,
  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko z możliwością dalszego rozwoju w organizacji,
  • atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne oraz przejrzysty system premii,
  • niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon, samochód służbowy - również do użytku prywatnego,
  • benefity pozapłacowe.