Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Product Owner w Obszarze Oszczędności i Inwestycji

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

angielski

Duża firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty
Product Owner w Obszarze Oszczędności i Inwestycji

Product Owner w Obszarze Oszczędności i Inwestycji

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Kształtowanie wizji dla produktów inwestycyjnych oraz oszczędnościowych w kanale digital
  • Ustalanie priorytetów i zarządzanie backlogiem
  • Nadzorowanie poszczególnych etapów rozwoju produktu
  • Komunikacja pomiędzy interesariuszami oraz innymi zespołami w organizacji
  • Weryfikacja oraz raportowanie postępów prac nad rozwojem produktu
  • Odpowiedzialność za sprzedaż produktu, w tym bieżące monitorowanie i raportowanie sprzedaży we współpracy z product managerem
  • Opracowywanie dokumentacji projektu

Nasze wymagania

  • Min. 2 lata doświadczenia jako Product Owner w branży finansowej, w szczególności w zakresie produktów inwestycyjnych oraz oszczędnościowych dla klienta masowego
  • Znajomość zagadnień informatycznych w stopniu umożliwiającym efektywną pracę z zespołem scrumowym
  • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca płynną komunikację w relacjach biznesowych
  • Nastawienie na szukanie rozwiązań oraz wychodzenie z inicjatywą
  • Świetna organizacja pracy i samodyscyplina w działaniu
  • Umiejętność pracy nad wieloma zagadnieniami
  • Umiejętność podejmowania decyzji

Mile widziane

  • Doświadczenie w bankowości
  • Znajomość systemu Jira i Confluence
  • Certyfikat Scrum (preferowany Scrum.org lub ScrumAlliance)

To oferujemy

  • Pracę w topowej instytucji na polskim rynku bankowym, wielokrotnie docenianej i nagradzanej w konkursach tj. ranking Przyjazny Bank Newsweeka czy Złoty Bankier
  • Udział w innowacyjnych projektach przeznaczonych dla klientów detalicznych
  • Realny wpływ na cele, organizację i efektywność kluczowych procesów biznesowych
  • Interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków, współpracę z wieloma jednostkami w Banku
  • Pracę w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i atrakcyjny system premii kwartalnych
  • Możliwość wzięcia udziału w certyfikowanych szkoleniach
  • Pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
  • Pracę hybrydową
  • Nowoczesne, komfortowe biuro w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie), możliwość korzystania ze zniżek dla pracowników w kawiarni Green Cafe Nero w Centrali

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • dostęp do platformy kafeteryjnej
  • parking rowerowy

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium