
Specjalista ds. Optymalizacji Digital CX
Twój zakres obowiązków
-
Analiza podstawowych metryk i wskaźników jakościowych dla procesów digitalowych – NPS, HEART
-
Analiza feedbacku użytkowników dotyczącego kanałów elektronicznych z różnych źródeł i przygotowywanie na ich bazie propozycji rozwiązań usprawniających procesy i aplikacje digitalowe
-
Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań zwiększających poziom satysfakcji klienta z korzystania z bankowości elektronicznej
-
Mapowanie potrzeb Klienta na poszczególnych etapach procesów/relacji w oparciu o raporty z badań i raporty rynkowe
-
Praca przy projektach związanych z automatyzacją i skalowaniem procesów zbierania feedbacku, rozwijanie liczby i rodzaju źródeł pozyskiwania wiedzy o doświadczeniu klientów
-
Analiza konkurencji, trendów rynkowych i najnowszych rozwiązań w zakresie Digital CX
-
Przygotowywanie raportów i analiz w formie prezentacji z wnioskami dla kadry zarządzającej i współpracowników
-
Bycie ambasadorem dbałości o jakość rozwiązań digitalowych w organizacji
-
Współpraca z wieloma departamentami banku i aktywne dzielenie się wiedzą o doświadczeniach Klientów oraz aktywnościach podejmowanych w tym obszarze
Nasze wymagania
-
Doświadczenie związane z mapowaniem doświadczenia Klienta (UX/CX) w procesach digitalowych
-
Znajomość metodologii projektowania zorientowanej na użytkownika
-
Znajomość wskaźników NPS, metryk HEART
-
Umiejętność wykorzystania w procesie projektowania danych jakościowych i ilościowych
-
Praktyczna znajomość programu MS Excel i MS PowerPoint na poziomie zaawansowanym
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienną komunikację
-
Zdolności analityczne i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań
-
Wiedza i pasja do odkrywania rzeczywistych potrzeb i celów użytkownika, na podstawie których tworzone są dobre projekty interaktywne
Mile widziane
-
Mile widziane znajomość systemu Jira i Confluence oraz podstawy analiz ilościowych
To oferujemy
-
Pracę przy rozwoju najlepszej aplikacji bankowej 2023 wg. rankingu Newsweeka oraz Global Finance – bo lubimy zgarniać nagrody za dobrze wykonaną pracę
-
Realny wpływ na rozwój aplikacji mobilnej, z której korzysta już ponad 2MLN klientów – nie wrzucimy Twojej pracy do szuflady
-
Bliską współpracę z projektantami UX, badaczami oraz zespołami odpowiedzialnymi za projekty wdrożeniowe – bo dzielenie się wiedzą i dynamiczne działanie to nasz konik
-
Warsztaty kreatywne – bo nie lubimy schematów
-
Możliwość współtworzenia rozwiązań z projektantami i Klientami oraz korzystania z wewnętrznego labu badawczego – bo nauki i wiedzy o kliencie nigdy dość
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
- parking rowerowy
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!