Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2023-10-18
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Analiza, Obsługa klienta, Marketing
angielski
Data aktualizacji: 2023-10-18
REKRUTACJA ZDALNA
Młodszy/a Specjalista/ka ds. Analiz CX

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Analiz CX

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Analiza feedbacku użytkowników dotyczącego aplikacji mobilnej i internetowej

  • Monitorowanie poziomu satysfakcji naszych użytkowników z różnych funkcji naszej aplikacji

  • Przygotowywanie założeń i specyfikacji dla rozwiązań usprawniających procesy w bankowości elektronicznej na podstawie feedbacku użytkowników

  • Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań zwiększających poziom satysfakcji klienta z korzystania z bankowości elektronicznej

  • Analiza konkurencji, trendów rynkowych i najnowszych rozwiązań w obszarze aplikacji mobilnych i rozwiązań bankowych

  • Analiza zachowań i potrzeb klienta związanych z codziennym bankowaniem

  • Przygotowywanie i prezentowanie raportów i analiz na potrzeby kadry kierowniczej oraz współpracowników

  • Udział w kluczowych projektach w obszarze bankowości elektronicznej

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w analizie lub raportowaniu danych

  • Zainteresowanie tematyką customer experience i pierwsze doświadczenia zdobyte w pracy związanej z obszarem CX, UX, marketingu i pokrewnymi

  • Praktyczna znajomość programu MS Excel i MS PowerPoint na poziomie zaawansowanym

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienną komunikację

  • Zdolności analityczne i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań

  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki

Mile widziane

  • Doświadczenie w sektorze bankowym, znajomość zagadnień bankowości elektronicznej i mobilnej lub w obszarze zarządzania jakością/feedbackiem użytkowników w dużej firmie

  • Znajomość systemu Jira i Confluence

To oferujemy

  • Pracę przy rozwoju najlepszej aplikacji bankowej 2023 wg. rankingu Newsweeka oraz Global Finance – bo lubimy zgarniać nagrody za dobrze wykonaną pracę

  • Realny wpływ na rozwój aplikacji mobilnej, z której korzysta już ponad 2MLN klientów – nie wrzucimy Twojej pracy do szuflady

  • Bliską współpracę z projektantami UX, badaczami oraz zespołami odpowiedzialnymi za projekty wdrożeniowe – bo dzielenie się wiedzą i dynamiczne działanie to nasz konik

  • Warsztaty kreatywne – bo nie lubimy schematów

  • Możliwość współtworzenia rozwiązań z projektantami i Klientami oraz korzystania z wewnętrznego laboratorium badawczego – bo nauki i wiedzy o kliencie nigdy dość

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • dostęp do platformy kafeteryjnej
  • parking rowerowy

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium