Młodszy/a Specjalista/ka ds. Analiz CX
Twój zakres obowiązków
-
Analiza feedbacku użytkowników dotyczącego aplikacji mobilnej i internetowej
-
Monitorowanie poziomu satysfakcji naszych użytkowników z różnych funkcji naszej aplikacji
-
Przygotowywanie założeń i specyfikacji dla rozwiązań usprawniających procesy w bankowości elektronicznej na podstawie feedbacku użytkowników
-
Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań zwiększających poziom satysfakcji klienta z korzystania z bankowości elektronicznej
-
Analiza konkurencji, trendów rynkowych i najnowszych rozwiązań w obszarze aplikacji mobilnych i rozwiązań bankowych
-
Analiza zachowań i potrzeb klienta związanych z codziennym bankowaniem
-
Przygotowywanie i prezentowanie raportów i analiz na potrzeby kadry kierowniczej oraz współpracowników
-
Udział w kluczowych projektach w obszarze bankowości elektronicznej
Nasze wymagania
-
Doświadczenie w analizie lub raportowaniu danych
-
Zainteresowanie tematyką customer experience i pierwsze doświadczenia zdobyte w pracy związanej z obszarem CX, UX, marketingu i pokrewnymi
-
Praktyczna znajomość programu MS Excel i MS PowerPoint na poziomie zaawansowanym
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienną komunikację
-
Zdolności analityczne i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań
-
Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
Mile widziane
-
Doświadczenie w sektorze bankowym, znajomość zagadnień bankowości elektronicznej i mobilnej lub w obszarze zarządzania jakością/feedbackiem użytkowników w dużej firmie
-
Znajomość systemu Jira i Confluence
To oferujemy
-
Pracę przy rozwoju najlepszej aplikacji bankowej 2023 wg. rankingu Newsweeka oraz Global Finance – bo lubimy zgarniać nagrody za dobrze wykonaną pracę
-
Realny wpływ na rozwój aplikacji mobilnej, z której korzysta już ponad 2MLN klientów – nie wrzucimy Twojej pracy do szuflady
-
Bliską współpracę z projektantami UX, badaczami oraz zespołami odpowiedzialnymi za projekty wdrożeniowe – bo dzielenie się wiedzą i dynamiczne działanie to nasz konik
-
Warsztaty kreatywne – bo nie lubimy schematów
-
Możliwość współtworzenia rozwiązań z projektantami i Klientami oraz korzystania z wewnętrznego laboratorium badawczego – bo nauki i wiedzy o kliencie nigdy dość
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
- parking rowerowy
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!