Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2023-11-20
Finance Manager
Nr ref. 195075/9929
Aplikuj
Kraków, małopolskie
Kontroling, Księgowość, Analiza
angielski
Data aktualizacji: 2023-11-20 Aplikuj
Goldman Recruitment
Finance Manager
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dużej firmy z branży energetycznej, działającej w obszarze Europy Środkowej, poszukujemy kandydata na stanowisko Finance Managera. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontroling firmy w Polsce i bezpośrednią współpracę z biznesem w regionie. Siedziba firmy mieści się w Krakowie.


Finance Manager

Finance Manager

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 195075/9929

Opis stanowiska:
  • tworzenie budżetu projektu i przepływów pieniężnych wraz z zespołem projektowym,
  • analiza wskaźników finansowych i poziomów rentowności,
  • rekomendowanie oszczędności kosztowych we współpracy z liderami działów,
  • przeglądanie terminów realizacji projektu i rozliczeń międzyokresowych,
  • koordynowanie płatności dla podwykonawców i dostawców oraz opracowywanie środków łagodzących ryzyko,
  • bezpośrednia współpraca z Dyrektorem Finansowym i spółką matką za granicą,
  • wsparcie lokalnych zespołów w rozwoju biznesu.
Wymagania:
  • min. 5 lat doświadczenia w obszarze kontrolingu finansowego,
  • preferowane doświadczenie w biznesie o zasięgu międzynarodowym,
  • kwalifikacje zawodowe: CFA/CPA lub posiadanie certyfikatu ACCA lub CIMA będzie zaletą,
  • znajomość IFRS i lokalnych standardów rachunkowości,
  • praktycznej znajomość systemów klasy ERP (preferowany IFS),
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B2,
  • silne umiejętności analityczne i komunikacyjne, połączone z dobrym zrozumieniem biznesu i umiejętnościami współpracy zespołowej.
Oferta obejmuje:
  • praca w firmie o płaskiej strukturze i ciągłym rozwojem na rynku Polskim i zagranicznym,
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, Multisport, ubezpieczenie),
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt,
  • możliwości rozwoju kompetencji i zarządzania projektami finansowymi.