
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy księgowo – doradczej, poszukujemy kandydata na stanowisko Reporting Managera.
Reporting Manager
Reporting Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 195086/9942
Opis stanowiska:
- zarządzanie procesem przygotowywania sprawozdań finansowych i raportów zarządczych dla klientów,
- nadzór nad jakością raportów statutowych (w tym GUS i NBP),
- przestrzeganie wszystkich ustawowych i uzgodnionych z klientami terminów raportowania,
- nadzór nad rozliczeniem inwestycji (alokacja kosztów i ustalenie wartości początkowej aktywów),
- świadczenie profesjonalnych usług zgodnie z ustalonym SLA,
- stała praca nad doskonaleniem procesów w celu zapewnienia wysokiej jakości dostarczanych usług i raportów,
- budowanie długotrwałych relacji oraz bieżąca komunikacja z klientami,
- organizacja i zarządzanie zespołem 5-10 osób,
- zapewnianie coachingu członkom zespołu, rozpoznanie potrzeb szkoleniowych i układanie planu szkoleniowego,
- współpraca ze wszystkimi działami w celu usprawnienia procesu i zaspokojenia potrzeb klienta,
- przygotowywanie i organizowanie szkoleń dla innych zespołów w obszarze finansowym.
Wymagania:
- wykształcenie min. wyższe: ekonomia, finanse i rachunkowość itp.,
- minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku managerskim w księgowości lub kontrolingu na podobnym w międzynarodowej organizacji,
- doświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych i raportów zarządczych,
- preferowane kwalifikacje księgowe (ACCA, CPA, CIMA),
- znajomość struktury SSC/BPO będzie dodatkowym atutem,
- motywacja i samodzielność, umiejętność pracy zarówno samodzielnej, jak i zespołowej,
- doskonałe umiejętności przywódcze, komunikacyjne i interpersonalne,
- biegła znajomość języka angielskiego.
Oferta obejmuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- pakiet benefitów pozapłacowych, m.in.: prywatna opieka medyczna dla pracownika i członków najbliższej rodziny, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport,
- hybrydowy model pracy.