Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Reporting Manager

Rekrutacja zdalna

Kierownik/Manager

Pełny etat

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy księgowo – doradczej, poszukujemy kandydata na stanowisko Reporting Managera.


Reporting Manager

Reporting Manager

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 195086/9942

Opis stanowiska:
  • zarządzanie procesem przygotowywania sprawozdań finansowych i raportów zarządczych dla klientów,
  • nadzór nad jakością raportów statutowych (w tym GUS i NBP),
  • przestrzeganie wszystkich ustawowych i uzgodnionych z klientami terminów raportowania,
  • nadzór nad rozliczeniem inwestycji (alokacja kosztów i ustalenie wartości początkowej aktywów),
  • świadczenie profesjonalnych usług zgodnie z ustalonym SLA,
  • stała praca nad doskonaleniem procesów w celu zapewnienia wysokiej jakości dostarczanych usług i raportów,
  • budowanie długotrwałych relacji oraz bieżąca komunikacja z klientami,
  • organizacja i zarządzanie zespołem 5-10 osób,
  • zapewnianie coachingu członkom zespołu, rozpoznanie potrzeb szkoleniowych i układanie planu szkoleniowego,
  • współpraca ze wszystkimi działami w celu usprawnienia procesu i zaspokojenia potrzeb klienta,
  • przygotowywanie i organizowanie szkoleń dla innych zespołów w obszarze finansowym. 
Wymagania:
  • wykształcenie min. wyższe: ekonomia, finanse i rachunkowość itp.,
  • minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku managerskim w księgowości lub kontrolingu na podobnym w międzynarodowej organizacji,
  • doświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych i raportów zarządczych,
  • preferowane kwalifikacje księgowe (ACCA, CPA, CIMA),
  • znajomość struktury SSC/BPO będzie dodatkowym atutem,
  • motywacja i samodzielność, umiejętność pracy zarówno samodzielnej, jak i zespołowej,
  • doskonałe umiejętności przywódcze, komunikacyjne i interpersonalne,
  • biegła znajomość języka angielskiego.
Oferta obejmuje:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • pakiet benefitów pozapłacowych, m.in.: prywatna opieka medyczna dla pracownika i członków najbliższej rodziny, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport,
  • hybrydowy model pracy.