Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-01-04
Dyrektor Finansowy
Nr ref. 195099/9964
Kraków, małopolskie
Kontroling, Księgowość, Analiza, Sprzedaż
angielski
Data aktualizacji: 2024-01-04
Goldman Recruitment
Dyrektor Finansowy
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z branży real estate, poszukujemy kandydata na stanowisko Dyrektora Finansowego. Jego głównym zadaniem będzie budowa działu kontrolingu finansowego wewnątrz organizacji oraz uczestnictwo w realizacji projektów inwestycyjnych. Biuro firmy znajduje się w Krakowie.


Dyrektor Finansowy

Dyrektor Finansowy

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 195099/9964

Opis stanowiska:
  • tworzenie działu finansowego, z uwzględnieniem obszaru sprawozdawczości zarządczej oraz kontrolingu finansowego,
  • rozwój struktur oraz zarządzanie obszarem kontrolingu, raportowania i wsparcia procesów finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych,
  • tworzenie modeli finansowych i analiz opłacalności, w tym udział w tworzeniu i aktualizacji budżetów kosztowych projektów inwestycyjnych,
  • kontrola poprawności rozliczeń finansowych oraz dokumentacji formalno-prawnej,
  • wsparcie procesów transakcyjnych, w szczególności w zakresie sprzedaży aktywów,
  • bieżący monitoring kluczowych wskaźników efektywności działań w firmie,
  • rozwój narzędzi do zbierania, analizy i raportowania danych.
Wymagania:
  • min. 10 lat doświadczenia na podobnym stanowisku – Dyrektor Finansowy, Dyrektor Treasury,
  • praktyczna wiedza w zakresie kontrolingu, rachunkowości zarządczej i finansowej,
  • preferowane doświadczenie w segmencie deweloperskim lub w obszarze private equity,
  • znajomość procesów transakcyjnych w obszarze finansowania przedsięwzięć deweloperskich oraz w realizacji procesów due diligence,
  • dobra znajomość języka angielskiego będzie atutem,
  • umiejętność pracy z dokumentacją o charakterze finansowo-księgowym oraz doświadczenie w pozyskiwaniu finansowania,
  • znajomość procesu inwestycyjnego, w tym procesu kosztorysowania i budżetowania oraz procesu rozliczenia inwestycji.
Oferta obejmuje:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, konkurencyjne na rynku pracy,
  • rozwój w środowisku cechującym się dynamicznym wzrostem i możliwością wniesienia wartości,
  • możliwość rozwoju kompetencji w firmie działającej na terenie całej Polski.