Dla naszego Klienta, dystrybutora produktów z branży FMCG, poszukujemy kandydatów na stanowisko Kierownika Logistyki.
Kierownik Logistyki (firma dystrybucyjna)
Opis stanowiska:
- kontrola zapasów magazynowych spółki,
- utrzymywanie minimalnego stanu magazynowego dla produktów stanowiących 80% sprzedaży,
- optymalizacja kosztów logistyki wejściowej – transporty z fabryk,
- planowanie i organizowanie transportów zagranicznych,
- planowanie popytu – zamówienia do fabryk, w tym zamówienia pod akcje promocyjne,
- przygotowywanie planu załadunku gotowych produktów, zgodnie ze zapotrzebowaniem, przekazanym przez dział handlowy,
- informowanie pozostałych działów firmy o zmianie terminów dostawy, opóźnieniach, brakach asortymentowych, zmianach w danych logistycznych,
- opracowanie i organizacja polityki zakupowej, negocjacje cen produktów,
- kontrola i rozliczanie budżetów zakupowych z dostawcami,
- usprawnienie procesu analiz i planowania zakupów,
- wdrożenie systemu automatyzacji zamówień dla spółki,
- aktualizacja oraz modyfikacja procesów i procedur, obowiązujących w spółce, udział w przygotowaniu aktualnej wersji Księgi Zarządzania Jakością,
- opracowanie KPI (Key Performance Indicators) – kluczowych wskaźników efektywności dla spółki,
- odprawa celna z zagranicy, kontrola zgodności dostawy z dokumentami handlowymi,
- wycena towarów i wprowadzanie ich na stan magazynowy, dokonywanie ewentualnych korekt 5. Weryfikacja kodów CN, EAN, dokumentacji celnej,
- składanie deklaracji akcyzowych,
- zgłaszanie kontroli celnych, pozyskiwanie informacji celnych, składanie wniosków – zwrot akcyzy, itp.,
- przygotowywanie deklaracji INTRASTAT.
Wymagania:
- co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie dystrybucyjnej,
- znajomość deklaracji Instrastat,
- znajomość procedur związanych z kontrolami celnymi, składaniem deklaracji akcyzowych itd.,
- doświadczenie poparte sukcesami w zakresie m.in. optymalizacji procesów magazynowych, poprawy płynności dostaw etc.,
- chęć pracy w firmie zatrudniającej do 20 osób (w Polsce),
- dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną rozmowę,
- chęć i umiejętność wprowadzania wdrożeń i optymalizacji w procesach.
Oferta obejmuje:
- wynagrodzenie podstawowe,
- samochód służbowy,
- pracę z biura — raz w miesiącu możliwość home office,
- możliwość realnego wpływu na rozwój firmy, poprawę procesów w zakresie logistyki, magazynów, zamówień,
- współpraca bezpośrednio z zarządem,
- możliwość twórczej pracy.