
Twój zakres obowiązków:
- Bieżące wsparcie merytoryczne dla pracowników PwC Service Delivery Center w Katowicach m.in. prowadzenie szkoleń, przygotowywanie materiałów szkoleniowych, udział w konsultacjach.
- Ocena poziomu wiedzy pracowników wraz ze wskazywaniem potrzeb wiedzowych i aktywny udział w opracowywaniu oraz realizowaniu działań naprawczych.
- Wskazywanie obszarów merytorycznych wymagających doskonalenia i podejmowanie działań mających na celu zwiększenie jakości dostarczanych usług.
- Wykonywanie kontroli jakości zleceń przygotowywanych przez pracowników PwC Service Delivery Center Katowice dla klientów (działów audytu PwC w kilkunastu krajach).
- Zaangażowanie w rozwój nowych usług oferowanych klientom.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Współpraca z członkami innych zespołów PwC Service Delivery Center.
- Praca w projektach mających na celu podnoszenie jakości dostarczanych usług i dostosowywanie do potrzeb klientów.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe,
- Minimum 2-3 letnie doświadczenie w świadczeniu usług audytowych ,
- Kwalifikacje biegłego rewidenta lub ACCA albo w trakcie ich zdobywania,
- Praktyczna znajomość krajowych oraz międzynarodowych standardów rachunkowości i sprawozdawczości finansowej,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Znajomość języka francuskiego na poziomie komunikatywnym,
- Dbałość o szczegóły i nastawienie na rozwiązywanie problemów,
- Samodzielność i proaktywność,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Otwartość na kontakt z klientem oraz pracę zespołową.
Oferujemy:
- Stabilne środowisko pracy w obszarze audytu finansowego
- Praca na wielu ambitnych projektach dla klientów z kilkudziesięciu krajów oraz wewnątrz firmy,
- Wsparcie w zakresie utrzymania/zdobywania kwalifikacji zawodowych (PIBR i ACCA)
- Możliwość wpływania na realny kształt naszych usług wsparcia audytu
- Wsparcie w podnoszeniu kompetencji językowych (intensywny kurs j. francuskiego),
- Pracę w zespole ekspertów i rozbudowanie sieci profesjonalnych kontaktów,
- Hybrydowy model pracy (praca minimum 2 dni w tygodniu z biura)
- Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe,
- Program BeWell@PwCSDC, w tym stałe aktywności wellbeingowe, cyklicznie organizowane eventy, platforma edukacyjna, konsultacje specjalistyczne, kluby sportowe oraz możliwość skorzystania z karty MultiSport,
- Kompleksowa opieka medyczna,
- Dodatkowe ubezpieczenia,
- Platforma kafeteryjna, w ramach której można korzystać z szerokiej oferty e-voucherów,
- Roczny bonus finansowy uzależniony od wyników pracy,
- Możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (tzw. Urlopu Sabbatical 4-3-2-1) po spełnieniu określonych warunków,
- Nowoczesne biuro w centrum Katowic.
Benefity:
- Dofinansowanie nauki języków,
- Elastyczny czas pracy,
- Spotkania integracyjne,
- Firmowa biblioteka,
- Strefa relaksu,
- Dodatkowe świadczenia socjalne,
- Program rekomendacji pracowników,
- Inicjatywy dobroczynne.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PricewaterhouseCoopers Service Delivery Center Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności..