
Starszy Doradca Klientów Korporacyjnych
Twój zakres obowiązków
-
Realizowanie planów sprzedaży w zakresie pozyskania nowych Klientów oraz sprzedaży produktów bankowych
-
Utrzymanie i rozwój portfela Klientów z sektora średnich i dużych przedsiębiorstw
-
Rozpoznawanie potrzeb Klientów, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy
-
Inicjowanie i wspomaganie procesu kredytowego
-
Utrzymywanie profesjonalnych, partnerskich i długotrwałych relacji z Klientami Banku
Nasze wymagania
-
Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w bankowości korporacyjnej
-
Minimum roczne doświadczenie w pracy, obejmujące wykonywanie czynności polegających na przekazywaniu Klientom informacji o usługach inwestycyjnych oraz instrumentach finansowych będących ich przedmiotem
-
Doświadczenie w pozyskiwaniu i opiece nad portfelem Klientów korporacyjnych
-
Znajomość analizy finansowej i zabezpieczeń kredytowych
-
Umiejętność inicjowania i budowania trwałych relacji z Klientami
-
Znajomość technik sprzedaży i umiejętność prezentacji
-
Znajomość rynku usług finansowych oraz produktów bankowych dedykowanych dla Klientów z segmentu przedsiębiorstw
-
Prawo jazdy
-
Silna motywacja do pracy
Mile widziane
-
Mile widziana znajomość Klientów z segmentu strategicznego
To oferujemy
-
Pracę w Regionalnym Centrum Korporacyjnym w Szczecinie
-
Umowę o pracę, atrakcyjne warunki finansowe oraz opiekę medyczną
-
Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy
-
Samodzielną pracę w kooperacji ze specjalistami produktowymi
-
Wsparcie Konsultanta w obsłudze operacyjnej firm
-
Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych i jakości pracy
-
Dostęp do platformy MyBenefit
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!