
Dla naszego Klienta z branży Usług Finansowych poszukujemy dojrzałego biznesowo Sales Manager w Call Center.
Sales Manager (call center)
Sales Manager (call center)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 195199/10052
Opis stanowiska:
- realizacja założonych planów sprzedażowych, jakościowych, aktywacyjnych oraz raportowanie działań do zarządu spółki,
- realizacja celów i odpowiedzialność za wynik zespołu, raportowanie i estymowanie celu, podejmowanie działań korygujących, raportowanie poprzez monitorowanie i analizę wskaźników call center,
- odpowiedzialność za wykonanie założeń budżetowych, kontrola i optymalizacja kosztów,
- praca z narzędziami do analityki sprzedaży (CRM),
- zarządzanie pracą zespołu sprzedaży,
- dbanie o rozwój kompetencji i skuteczne motywowanie pracowników,
- zwiększenie efektywności zespołów i projektów pod względem sprzedaży oraz rentowności biznesu.
Wymagania:
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w obszarze call center: tworzenie i zarządzanie kampaniami nastawionymi na efekt oraz rentowność biznesu,
- bardzo dobre umiejętności analityczne, umiejętność mierzenia konwersji z poszczególnych kanałów marketingowych i optymalizacji dalszych działań,
- kreatywność, umiejętność nieszablonowego myślenia, poczucie odpowiedzialności za realizację założonych celów (własnych i zespołu), chęć ciągłego poszerzania wiedzy, wysoko rozwinięte kompetencje przywódcze.
- dojrzałość biznesowa i odwaga potrzebna do wdrażania zmian.
- znajomość MS Office,
- język angielski B1/B2.
Oferta obejmuje:
- umowę o pracę lub B2B,
- wynagrodzenie podstawowe i bonus uznaniowy uzależniony od osiąganych wyników,
- prywatna opieka medyczna.