Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Stryker
Data aktualizacji: 2024-03-26
Przedstawiciel Handlowy
Nr ref. R512226
Lublin, Warszawa, lubelskie, mazowieckie
BPO/SSC, Obsługa klienta, Sprzedaż, Marketing
angielski
Praca zdalna
Data aktualizacji: 2024-03-26
Przedstawiciel Handlowy

Przedstawiciel Handlowy

Lublin, Warszawa

Odpowiedzialność za produkty działu Medical: defibrylator LIFEPAK15, urządzenie do kompresji klatki piersiowej LUCAS3, nosze elektryczne POWER PRO XT, załadunek hydrauliczny POWER LOAD, krzesełko płozowe STAIR PRO, nosze M1.

Zakres obowiązków

  • Promocja i sprzedaż produktów na powierzonym terenie: mazowieckie, lodzkie, lubelskie, podlaskie, swietokrzyskie
  • Realizacja planów sprzedaży i celów marketingowych w ramach podległej grupy produktów
  • Udział w przetargach publicznych
  • Wspieranie Kierownika Sprzedaży w opracowywaniu działań i planu sprzedaży zgodnie ze strategią lokalną oraz identyfikowaniu potrzeb, trendów i szans rozwoju specyficznych dla danego rynku
  • Regularne raportowanie do Kierownika Sprzedaży
  • Budowanie, rozwijanie i utrzymywanie bliskich relacji biznesowych z aktualnymi i potencjalnymi klientami w celu odkrywania nowych szans biznesowych
  • Prezentowanie produktów nowym/potencjalnym klientom oraz zapewnianie im wsparcia dostosowanego do ich potrzeb
  • Instalacja i uruchamianie produktów u klienta docelowego
  • Planowanie i prowadzenie odpowiednich warsztatów szkoleniowych, sympozjów, konferencji w danym regionie i na terenie całego kraju
  • Współpraca z innymi działami firmy
  • Proaktywne poszukiwanie informacji zwrotnych od klientów w celu podnoszenia jakości obsługi oraz rozszerzenia portfolio biznesu
  • Systematyczne i prawidłowe przygotowanie prognozy sprzedaży na powierzonym terenie

Oczekiwania względem Kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe (mile widzien medyczne lub pokrewne)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • 3-4-letnie doświadczanie w skutecznym zarządzaniu sprzedażą oraz kluczowymi klientami, udokumentowane sukcesami sprzedażowymi w branży medycznej lub 5 -6 letnie doświadczenie spoza branży medycznej
  • Znajomość branży medycznej i znajomość kluczowych decydentów w branży (dodatkowym atutem)
  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowej firmie (dodatkowym atutem)

Kompetencje:

  • Umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne i prowadzenia prezentacji
  • Umiejętności interpersonalne i budowanie efektywnych relacji
  • Orientacja na wyniki i duża motywacja do osiągania założonych celów
  • Silna motywacja wewnętrzna i zdolność do samodzielnej pracy przy jednoczesnej umiejętności pracy w zespole i grupach projektowych
  • Silne zorientowanie na klienta
  • Odporność na stres
  • Znajomość procesów przetargowych (dodatkowym atutem)
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do pracy w terenie (ponad 80% czasu pracy)

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń
  • Możliwość rozwoju zawodowego i liczne szkolenia także na poziomie międzynarodowym
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, tablet)
  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie grupowy plan emerytalny, dofinansowanie nauki, karta Multisport, mentoring program, spotkania integracyjne)
  • Interesującą i pełną wyzwań pracę, w renomowanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Wysoką kulturę pracy oraz przyjazną atmosferę