Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Stryker
Data aktualizacji: 2024-04-22
Warszawa, mazowieckie
BPO/SSC, Obsługa klienta
angielski
Praca stacjonarna, Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-04-22 Aplikuj
(Starszy) Specjalista ds. obsługi klienta - sprzęt medyczny

(Starszy) Specjalista ds. obsługi klienta - sprzęt medyczny

Warszawa

Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało:

  • Współpraca z klientami wewnętrznymi (przedstawiciele handlowi) oraz zewnętrznymi (pracownicy służby zdrowia) – kontakt mailowy i telefoniczny
  • Przesyłanie potwierdzenia zamówień, wprowadzanie ich do systemu, sprawdzanie dostępności towarów, fakturowanie zamówień
  • Wystawianie faktur pro-forma oraz korekt
  • Koordynacja dostaw towarów do klientów
  • Współpraca z działem finansowym w zakresie kontroli kredytowej: terminy płatności, limity kredytowe
  • Wyjaśnianie bieżących rozbieżności w komisach z klientami/ przedstawicielami handlowymi
  • Współpraca z wybranymi działami firmy w celu zadbania o jak najwyższą efektywność i jakość procesów w dziale obsługi klienta

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Minimum 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office i sprzętu biurowego
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne
  • Umiejętność zarządzania priorytetami, pracy wielozadaniowej i pod presją czasu
  • Dokładność, koncentracja na szczegółach

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, grupowy plan emerytalny, dofinansowanie nauki, karta Multisport)
  • Interesującą i pełną wyzwań pracę, w renomowanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Wysoką kulturę pracy w zespole profesjonalistów oraz przyjazną atmosferę
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office