Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2024-04-17
Wrocław, dolnośląskie
Audyt, Bankowość, Kontroling, Analiza
angielski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-04-17
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Specjalista ds. Monitorowania i Raportowania

Specjalista ds. Monitorowania i Raportowania

Miejsce pracy: Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Koordynowanie procesu monitorowania zmian w przepisach prawa, standardach rynkowych oraz politykach grupowych

  • Koordynowanie procesów raportowych w zakresie działalności Departamentu, a także analizowanie raportowanych informacji

  • Samodzielne opracowywanie raportów oraz tworzenie prezentacji

  • Współudział w rozwoju narzędzi służących do realizacji zadań Departamentu

  • Utrzymywanie rejestrów związanych z działaniami przeprowadzanymi przez Departament

Nasze wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w bankowości w obszarze zapewnienia zgodności (compliance), zarządzania ryzykiem, kontroli wewnętrznej lub audytu

  • Ogólna znajomość przepisów prawa i standardów rynkowych dot. sektora bankowego

  • Umiejętność analizowania informacji, wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań

  • Bardzo dobra znajomość Ms Excel

  • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację oraz pracę z dokumentacją

  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność

  • Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki finansowe

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego

  • Dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit

  • Pracę hybrydową (w wymiarze 50% z biura/50% zdalnie)

  • Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w obszarze zapewnienia zgodności (compliance) oraz przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu

  • Samodzielną i odpowiedzialną pracę

  • Możliwość współpracy z wieloma jednostkami organizacyjnymi Banku

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • dostęp do platformy kafeteryjnej

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
MS Excel
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
MS Excel