Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-04-17
Customer Service B2B Manager
Nr ref. 158/3/2024/DM/97
Warszawa, mazowieckie
Obsługa klienta, Logistyka
angielski
Data aktualizacji: 2024-04-17
Goldman Recruitment
Customer Service B2B Manager
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy logistycznej, poszukujemy kandydata na stanowisko Customer Service B2B Managera.


Customer Service B2B Manager

Customer Service B2B Manager

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 158/3/2024/DM/97

Wymagania:
  • min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem Customer Service,
  • doświadczenie w branży/obszarze logistyki – mile widziane,
  • kreatywność i inicjatywa w działaniu,
  • nastawienie na optymalizację procesów,
  • orientacja na zespół i Klienta,
  • doskonałe kompetencje managerskie i umiejętność motywowania,
  • wykształcenie wyższe,
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
  • mile widziana znajomość systemów CRM.
Obowiązki:
  • organizacja pracy działu Customer Service oraz koordynacja współpracy z pozostałymi działami,
  • udział w strategicznych i operacyjnych spotkaniach z klientami,
  • analiza i poszukiwanie optymalizacji procesu obsługi klienta (automatyzacja, cyfryzacja),
  • szkolenie pracowników obsługi klienta,
  • nadzór nad rozwiązywaniem bieżących problemów zgłaszanych przez klientów,
  • nadzór nad wysyłaniem faktur do klientów ze wszystkich jednostek oraz odpowiedzialność za dostarczane tam dokumenty,
  • nadzór nad archiwizacją dokumentów,
  • nadzór nad obsługą reklamacji we wszystkich jednostek,
  • ścisła współpraca z klientami mająca na celu poprawienie z nimi relacji,
  • tworzenie raportów wymaganych przez klientów oraz przez zarząd spółki,
  • nadzór nad budżetem działu Customer Service.
Oferujemy:
  • praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • przyjazna atmosfera pracy w zgranym i dynamicznym zespole,
  • bogaty pakiet socjalny m.in. pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, wczasy pod gruszą, dofinansowanie sportu i rekreacji,
  • bonus roczny zależny od wyników pracy.
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Kierownik
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Kierownik
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Kierownik
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office