Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-04-17
Customer Service B2B Manager
Nr ref. 158/3/2024/DM/97
Warszawa, mazowieckie
Obsługa klienta, Logistyka
angielski
Data aktualizacji: 2024-04-17
Goldman Recruitment
Customer Service B2B Manager
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy logistycznej, poszukujemy kandydata na stanowisko Customer Service B2B Managera.


Customer Service B2B Manager

Customer Service B2B Manager

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 158/3/2024/DM/97

Wymagania:
  • min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem Customer Service,
  • doświadczenie w branży/obszarze logistyki – mile widziane,
  • kreatywność i inicjatywa w działaniu,
  • nastawienie na optymalizację procesów,
  • orientacja na zespół i Klienta,
  • doskonałe kompetencje managerskie i umiejętność motywowania,
  • wykształcenie wyższe,
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
  • mile widziana znajomość systemów CRM.
Obowiązki:
  • organizacja pracy działu Customer Service oraz koordynacja współpracy z pozostałymi działami,
  • udział w strategicznych i operacyjnych spotkaniach z klientami,
  • analiza i poszukiwanie optymalizacji procesu obsługi klienta (automatyzacja, cyfryzacja),
  • szkolenie pracowników obsługi klienta,
  • nadzór nad rozwiązywaniem bieżących problemów zgłaszanych przez klientów,
  • nadzór nad wysyłaniem faktur do klientów ze wszystkich jednostek oraz odpowiedzialność za dostarczane tam dokumenty,
  • nadzór nad archiwizacją dokumentów,
  • nadzór nad obsługą reklamacji we wszystkich jednostek,
  • ścisła współpraca z klientami mająca na celu poprawienie z nimi relacji,
  • tworzenie raportów wymaganych przez klientów oraz przez zarząd spółki,
  • nadzór nad budżetem działu Customer Service.
Oferujemy:
  • praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • przyjazna atmosfera pracy w zgranym i dynamicznym zespole,
  • bogaty pakiet socjalny m.in. pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, wczasy pod gruszą, dofinansowanie sportu i rekreacji,
  • bonus roczny zależny od wyników pracy.
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Kierownik
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office