Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Specjalista ds. Kadr i Płac

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Praca zdalna

angielski

Średnia firma

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy świadczącej outsourcing usług księgowych z siedzibą w Gdańsku, szukamy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Kadr i Płac.

 


Specjalista ds. Kadr i Płac

Specjalista ds. Kadr i Płac

Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref. 29/6/2024/EL/2834

Wymagania:
  • kompleksowa obsługa płac, w tym m.in. naliczanie: ZUS właścicieli w JDG (KPiR oraz ryczałt), płac pracowników w oddelegowaniu, płac kierowców, płac – etaty krajowe, 
  • rozliczanie umów zlecenie i o dzieło, umów z powołania zarządu, uczniów, 
  • naliczanie świadczeń urlopowych / premii,
  • naliczanie podatku od dywidend / PIT-4,
  • pilnowanie urlopów, zwolnień lekarskich, badań BHP,
  • naliczanie PFRON,
  • uwzględnianie w płacach PPK,
  • uwzględnianie w płacach benefitów (pakietów sportowych, medycznych, ubezpieczeń pracowników),
  • tworzenia regulaminów pracy,
  • kontakt z klientem,
  • przesyłanie listy płac,
  • wyliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
  • sporządzanie sprawozdań do GUS.
Obowiązki:
  • perfekcyjna znajomość prawa pracy,
  • bardzo dobra znajomość oprogramowania Optima - moduł Kadry i Płace Plus,
  • bardzo dobra znajomość programu Płatnik,
  • obsługa MS Excel,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (swobodna komunikacja),
  • umiejętność tworzenia regulaminów pracy,
  • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym jako warunek konieczny.
Oferujemy:
  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę 100% zdalną,
  • możliwość rozwoju zawodowego.