Ekspert ds. Rozwoju Oferty Inwestycyjnej
requisition/4136
Twój zakres obowiązków:
- Prowadzenie projektów w zakresie rozwoju produktów i usług inwestycyjnych dla Klientów detalicznych we współpracy z innymi jednostkami Banku, także w kanałach zdalnych (mile widziane doświadczenie pracy w metodykach zwinnych)
- Tworzenie ofert specjalnych i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie sprzedaży i obsługi produktów inwestycyjnych w tym narzędzi komunikacji produktów inwestycyjnych
- Wdrażanie modyfikacji w produktach inwestycyjnych, procesach, usługach i modelu obsługi Klientów oraz ich dostosowanie do obowiązujących regulacji prawnych oraz wewnętrznych regulacji banku, również w kanałach zdalnych
- Opracowywanie i biznesowy nadzór nad dokumentacją i procedurami w zakresie produktów i usług inwestycyjnych dla Klientów indywidualnych
- Współpraca z zewnętrznymi firmami inwestycyjnymi oraz ubezpieczeniowymi w zakresie produktów inwestycyjnych
- Współpraca z jednostkami wewnętrznymi Banku, w tym z zespołami developerskimi oraz partnerami biznesowymi zaangażowanymi w procesy wdrażania i obsługi produktów
- Intensywna współpraca z pionem IT w zakresie zamian produktowych i procesowych związanych z ofertą produktów inwestycyjnych
- Ścisła współpraca z jednostkami sprzedażowymi w zakresie marketingu oferty inwestycyjnej w tym w kanałach zdalnych
- Kompleksowa analiza rynku i konkurencji w zakresie produktów i usług
- Efektywne wspieranie procesów sprzedaży i obsługi posprzedażowej oraz organizacja szkoleń dla pracowników Banku
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, bankowość
- Min. 3 letnie doświadczenie w obszarze produktów inwestycyjnych w banku lub innej firmie inwestycyjnej
- Doświadczenie w zakresie prowadzenia i zarządzania projektami
- Wysokie umiejętności interpersonalne
- Zdolność analitycznego myślenia oraz prezentowania wyników pracy
- Otwartość na współpracę z różnymi zespołami w Banku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
To oferujemy:
- Ciekawe, pełne wyzwań zadania związane z rozwojem oferty produktów inwestycyjnych dla Klientów indywidualnych
- Unikalną okoliczność do budowania pozytywnego Customer Experience przy wykorzystaniu analiz i trendów rynkowych oraz nowych technologii
- Przyjazną atmosferę pracy nastawioną na działanie zespołowe i wymianę wiedzy
- Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, z atrakcyjnym wynagrodzeniem oraz systemem premii kwartalnych
- Szeroką gamę benefitów pozapłacowych, w tym opiekę medyczną oraz dostęp do popularnej platformy kafeteryjnej MyBenefit
- Pracę hybrydową (3 dni w nowoczesnym biurze w okolicach metra Pole Mokotowskie, 2 dni zdalnie)
- Możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali
Benefity:
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Dodatkowe świadczenia socjalne
- Inicjatywy dobroczynne
- Dostęp do platformy kafeteryjnej
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!