Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Konsultant ds. Telefonicznej Sprzedaży

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

Duża firma

Specjalizacje oferty
Konsultant ds. Telefonicznej Sprzedaży

Konsultant ds. Telefonicznej Sprzedaży

Miejsce pracy: Wrocław
4202/application

Twój zakres obowiązków:

  • Kontakt telefoniczny wyłącznie z naszymi Klientami – przedstawienie oferty i wsparcie w procesie zakupu
  • Pomoc w zakresie produktów i usług bankowych
  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientem

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie (matura nie jest wymagana)
  • Zdolność słuchania i nawiązywania kontaktów
  • Umiejętność mówienia językiem korzyści
  • Chęć pracy w trybie zmianowym: 9.00-17.00/ 10.00-18.00/ 11.00-19.00

To oferujemy:

  • Wysokie premie miesięczne
  • Pracę hybrydową (50% z domu, 50% z biura)
  • Profesjonalne, w pełni płatne szkolenie wstępne – otrzymujesz wynagrodzenie za okres szkoleniowy w pełnej wysokości
  • Kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe oraz warsztaty przygotowujące do pracy
  • Jasno określoną ścieżkę rozwoju i wzrostu wynagrodzenia
  • Prywatną opiekę medyczną, w pełni opłaconą przez pracodawcę
  • Środki od pracodawcy na benefity takie, jakie lubisz – karta multisport, bony zakupowe i tysiące innych (kafeteria MyBenefit)
  • Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę
  • Nowoczesne narzędzia do pracy również z domu – komputer, oprogramowanie, akcesoria
  • Konkursy pracownicze z atrakcyjnymi nagrodami
  • Idealny dojazd do pracy – centrum Wrocławia (ul. Traugutta 55)

Benefity:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Elastyczny czas pracy
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Opieka stomatologiczna
  • Strefa relaksu
  • Dodatkowe świadczenia socjalne
  • Możliwość uzyskania uprawnień
  • Inicjatywy dobroczynne
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium