
Zespół Real Estate and Renewables Transaction Services specjalizuje się obsługą transakcji na rynku nieruchomości i energii odnawialnej (doradztwo sell / buy-side, due dilligence nieruchomości, wyceny). Oceniamy kondycję finansową spółki, szczegółowo analizując jej RZiS, bilans i cash flow oraz wszelkie dane i informacje będące istotne dla danego biznesu i naszego klienta. Staramy się zidentyfikować potencjalne ryzyka, które mogą mieć znaczenie dla kupującego przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnej oraz wpływ na wycenę przejmowanej spółki. Oprócz tego jesteśmy pasjonatami rynku nieruchomości i energii odnawialnej, którzy na co dzień mają do czynienia z największymi graczami i transakcjami na rynku. To, co najbardziej cenimy w swojej pracy to namacalność swojej pracy, jesteśmy w stanie wskazać konkretne budynki, projekty, miejsca przy których pracowaliśmy :-)
Aktualnie do naszego zespołu Real Estate Transaction Services poszukujemy kandydata/ -tki na stanowisko:
Starszy Konsultant / Starsza Konsultantka | Nieruchomości i Energia Odnawialna | Transakcje
Twoja przyszła rola:
- udział w projektach due diligence,
- ocena rentowności oraz identyfikacja kwestii wpływających na wycenę analizowanych firm,
- ocena możliwości zwiększenia wartości analizowanych firm - a to wszystko we współpracy z naszymi innymi zespołami doradczymi, m.in. strategicznymi, operacyjnymi, M&A, podatkowymi, prawnymi, IT.
Aplikuj, jeśli:
- bardzo dobre zrozumienie finansów przedsiębiorstw,
- dwu-trzyletnie doświadczenie w pracy w zespołach doradczych zajmujących się analizą danych finansowych, w tym w dziale audytu, wycen, modelowania finansowego, restrukturyzacji, controllingu,
- biegłą znajomość MS Excel i MS PowerPoint oraz chęć poznawania zaawansowanych narzędzi analizy i wizualizacji danych
- biegłą znajomość języka angielskiego,
- dobrze czujesz się pracy w grupie i masz doświadczenia w pracy projektowej,
- lubisz działać samodzielnie i dobrze organizujesz swoją pracę.
Mile widziane:
-
kwalifikacje zawodowe takie jak ACCA, CFA.
Dołączając do nas zyskujesz:
- elastyczne warunki - hybrydowy model pracy, elastyczny początek dnia, workation, sabbatical leave,
- rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współfinansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
- szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m.in. opieka stomatologiczna, swoboda leczenia, masaże, fizjoterapia), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne,
- możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
- 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
- dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
- a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC.
Jak wygląda proces rekrutacji?
- zaaplikuj,
- porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką Lucyną
- poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej z Aleksandrą lub Kingą.
W razie problemów, napisz do nas: pl_kariera@pwc.com. Uprzejmie informujemy, że mail nie służy do wysyłania CV.