Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
PwC
Data aktualizacji: 2024-09-16
Warszawa, mazowieckie
Konsulting, Sprzedaż
angielski, niemiecki
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-09-16 Aplikuj
PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

Real Estate Center of Excellence to zespół specjalizujący się w obsłudze klientów z segmentu nieruchomości komercyjnych w zakresie zarządzania umowami najmu i rachunkowości nieruchomości komercyjnych. Nasze usługi obejmują wsparcie klientów na różnych etapach ich działalności - od rozpoczęcia budowania portfela przez bieżącą obsługę związaną z najmem nieruchomości, po wsparcie transakcyjne przy sprzedaży. Nasz team tworzą pasjonaci rynku nieruchomości, którzy na co dzień obsługują międzynarodowych klientów, prowadzących operacje m.in. w Polsce, Europie Środkowo-Wschodniej, krajach niemieckojęzycznych, Wielkiej Brytanii i USA.

Do naszego zespołu poszukujemy:

Konsultant(ka) / Starszy Konsultant(ka) w zespole Real Estate Center of Excellence (Property Management / Lease Management / Lease Accounting / Lease Administration)

Czekamy na:

Absolwentów studiów drugiego stopnia (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, zarządzanie, ekonomia i pokrewne, gospodarka przestrzenna), posiadających kilkuletnie doświadczenie w obsłudze spółek nieruchomościowych i/lub międzynarodowych firm w zakresie Property Management / Lease Management / Lease Accounting / Lease Administration chcących kontynuować swój rozwój współpracując z klientami prowadzącymi działalność na polskim i europejskim rynku. 

Twoja przyszła rola:

  • koordynacja/wsparcie pracy zespołu w zakresie zarządzania umowami najmu (Property Management / Lease Management / Lease Administration) i rachunkowości umów najmu (Lease Accounting) dla portfela klientów (wprowadzanie /weryfikacja wprowadzonych do systemu umów najmu, przygotowywanie bieżących raportów i analiz na potrzeby klientów),
  • generowanie, księgowanie /weryfikacja faktur w oparciu o umowy najmu dla portfela klientów,
  • współpraca z klientem, najemcami i property managerami w zakresie bieżących zadań (m. in. wsparcie w kontroli kosztów operacyjnych i realizacji budżetów budynków),
  • przygotowywanie raportów na temat ściągalności należności oraz prowadzenie procesu windykacji należności od najemców w zakresie ustalonym z danym klientem,
  • udział w projektach dotyczących abstrakcji umów, tranzycji i optymalizacji danych i procesów dotyczących portfeli nieruchomości, 
  • obsługa procesów płatności,
  • uczestnictwo w innych projektach z obszaru rynku nieruchomości - transformacje finansowe, wdrożenia systemów IT dla spółek nieruchomościowych, analizy rynkowe.

Aplikuj, jeśli:

  • posiadasz 1-2 lata (Konsultant) lub 3+ lat (Starszy Konsultant) doświadczenia zawodowego w zarządzaniu umowami najmu i/lub rachunkowości umów najmu dla spółek sektora nieruchomości (Property Management / Lease Management/ Lease Accounting),
  • bardzo dobrze znasz język niemiecki (warunek konieczny w rekrutacji na stanowisko starszego konsultanta) oraz język angielski,
  • bardzo dobrze posługujesz się programem Microsoft Excel,
  • cechują Cię zdolności analityczne, dokładność oraz bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętnie i w sposób komunikatywny współpracujesz z zespołem.

Mile widziane:

  • doświadczenie w firmie doradczej lub świadczącej usługi dla spółek z branży nieruchomości, np. w outsourcingu usług, badaniu sprawozdań / audycie procesów spółek nieruchomościowych.

Dołączając do nas zyskujesz:

  • elastyczne warunki – hybrydowy model pracy, workation,
  • szybki rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie w dynamicznie rosnącym zespole, mentoring, szkolenia, warsztaty, 
  • szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m.in. opieka stomatologiczna, swoboda leczenia), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty,
  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
  • dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
  • 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
  • a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC.

Jak wygląda proces rekrutacji:

  • uzupełnij formularz oraz prześlij CV,
  • porozmawiajmy telefonicznie,
  • poznajmy się lepiej na rozmowie rekrutacyjnej z Zespołem!

W razie problemów, napisz do nas: pl_karieraeksperta@pwc.com

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.