
Twój zakres obowiązków
- weryfikacja dokumentów księgowych pod względem rachunkowym i podatkowym
- księgowanie faktur zakupu krajowych i międzynarodowych
- wystawianie faktur sprzedaży
- księgowanie wyciągów bankowych
- udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku
- analiza i uzgadnianie sald kont księgowych
- udział w przygotowywaniu raportów, sprawozdań i analiz
Nasze wymagania
- min 2-letnie doświadczenie w pracy w księgowości
- wiedza z zakresu rachunkowości i podatków
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse i rachunkowość, kursy w SKwP)
- dobra znajomość Excela - tworzenie raportów, zestawień, tabel oraz obróbka danych jest dla Ciebie bułką z masłem
- rzetelność, skrupulatność oraz terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań
Mile widziane
- doświadczenie w pracy w programie Oracle Fusion
- znajomość języka angielskiego