Specjalista ds. Obsługi Reklamacji
4179/application
Twój zakres obowiązków:
- Analizowanie pisemnie zgłoszonych reklamacji i ustalanie przyczyny powstania problemu
- Przygotowywanie propozycji rozpatrzenia reklamacji oraz podejmowanie decyzji reklamacyjnych, w oparciu o zebrane informacje i dokumenty
- Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje Klientów
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku w ramach procesu rozpatrywania reklamacji
- Proponowanie inicjatyw eliminujących przyczyny reklamacji
- Terminowe rozpatrywanie reklamacji
- Realizacja zadań związanych z obsługą reklamacji
Nasze wymagania:
- Znajomość regulacji i procesów dotyczących produktów bankowych
- Rozwinięte umiejętności w obszarze komunikacji interpersonalnej
- Umiejętności podejmowania decyzji
- Dobra organizacja pracy i sprawne ustalanie priorytetów
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu
- Otwartość na kontakt z klientem, empatia
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint)
- Doświadczenie w kontakcie z klientami będzie dodatkowym atutem
Mile widziane:
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
- Dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
- Pracę hybrydową (25% czasu pracy w biurze a 75% na home office)
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę
- Możliwości rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
- Pracę w zgranym zespole
- Pracę w nowoczesnym biurze w okolicach metra Pole Mokotowskie i możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali
Benefity:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!