Starszy Analityk Danych i Ścieżek Klienta w Kanałach Cyfrowych
4059
Twój zakres obowiązków:
- Analiza biznesowa w zakresie ścieżek zakupowych
- Współpraca z właścicielami procesów sprzedaży produktów i usług w kanałach bankowości elektronicznej w zakresie definiowania KPI
- Tworzenie wymagań na potrzeby akwizycji danych dla nowo powstających i modyfikowanych procesów oraz kontrola ich wdrożenia na każdym z etapów powstawania
- Współpraca z analitykami biznesowymi IT oraz PO w celu pozyskania danych niezbędnych do przygotowania raportów
- Przygotowywanie raportów cyklicznych na potrzeby bieżącego monitoringu procesów sprzedaży produktów i usług w kanałach bankowości elektronicznej
- Raporty i analizy ad hoc
- Przygotowywanie powdrożeniowych raportów monitorujących wprowadzane zmiany i ocena wprowadzonych zmian na funkcjonowanie procesu
- Współpraca z zespołami analitycznym z innych jednostek Banku
- Praca przy wykorzystaniu SQL, T-SQL, DB2, PowerBI
Nasze wymagania:
- Dobra znajomość produktów i usług bankowych
- Umiejętność analizowania danych i wyciągania z nich wniosków mających zastosowanie w podległym obszarze merytorycznym
- Otwartość na nowe wyzwania
- Umiejętność organizacji pracy i zarządzania priorytetami
- Komunikatywność
- Zaawansowana znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel i PowerPoint
- Umiejętność tworzenia prezentacji oraz ich przedstawiania przed interesariuszami
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienną komunikację
- Wykształcenie wyższe : Metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne, Zarządzanie, Finanse i rachunkowość lub inne związane z szeroko pojętą Ekonomią i Zarządzaniem
Mile widziane:
- Znajomość Pythona w analizie danych
- Znajomość systemu Jira
- Znajomość systemu Confluence
- Umiejętność obsługi tablicy Kanban
To oferujemy:
- Pracę w topowej instytucji na polskim rynku bankowym, wielokrotnie docenianej i nagradzanej w konkursach tj. ranking Przyjazny Bank Newsweeka czy Złoty Bankier
- Udział w innowacyjnych projektach oraz możliwość tworzenia i realizacji strategii rozwoju bankowości elektronicznej
- Realny wpływ na cele, organizację i efektywność kluczowych procesów biznesowych
- Rozległy zakres odpowiedzialności i samodzielności realizowanych zadań
- Interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków, współpracę z wieloma jednostkami w Banku
- Pracę w doświadczonym, eksperckim zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
- Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i atrakcyjny system premii kwartalnych
- Pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
- Pracę hybrydową (z przewagą pracy w biurze)
- Nowoczesne, komfortowe biuro w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie), możliwość korzystania ze zniżek dla pracowników w kawiarni Green Cafe Nero w Centrali
Benefity:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!