Ekspert ds. CRM i Personalizacji w Obszarze Customer Intelligence
3660
Twój zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za zwiększenie zaangażowania Klientów poprzez budowę zaawansowanych procesów personalizacji
- Prowadzenie projektów związanych z personalizacją - generowanie pomysłów, prowadzenie ustaleń biznesowych z innymi jednostkami, podsumowanie, wyciąganie wniosków i rekomendowanie usprawnień we wdrażanych działaniach
- Projektowanie procesów komunikacji z klientem dopasowanych do ich potrzeb i w oparciu o dane na ich temat oraz wdrażanie w systemie CRM
- Przygotowywanie wymagań/specyfikacji do wdrożenia zmian w systemie personalizacji CRM (w tym real-time), analiza proponowanych rozwiązań, testy
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów biznesowych
- Poczucie odpowiedzialności za obszar i angażowanie innych osób we współpracę
- Umiejętność pracy z danymi i wyciągania wniosków
- Umiejętność budowania procesów w ramach kampanii CRM (mile widziane w real-time)
- Znajomość systemów do zarządzania kampaniami CRM i personalizacji
- Otwartość na generowanie biznesowych pomysłów na komunikację z Klientami, prowadzeniu ustaleń biznesowych
- Umiejętność tworzenia jasnych, zwięzłych podsumowań i ich prezentacji w języku angielskim
Mile widziane:
- Znajomość SQL
- Doświadczenie w projektowaniu rozwiązań IT - składanie wymagań, przygotowanie specyfikacji, analiza biznesowa, testowanie
To oferujemy:
- Pracę w ramach strategicznego projektu Banku, wdrażającego nowy system personalizujący relację z Klientami
- Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi
- Realny wpływ na rozwój środowiska raportowego (w tym rozwiązania chmurowe)
- Pracę w zespole nastawionym na dzielenie się wiedzą
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz kwartalny pakiet premiowy
- Pracę hybrydową (w wymiarze 60% z biura/40% zdalnie)
- Benefity pozapłacowe, m.in prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do platformy MyBenefit
- Zniżki w naszej kawiarni pracowniczej Green Caffe Nero
- Nowoczesne biuro w doskonałej lokalizacji (w pobliżu stacji metra Pola Mokotowskie)
Benefity:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- owoce
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- Dostęp do platformy MyBenefit
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!