Asystent / Asystentka ds. zakupu i organizacji eventów
Twój zakres obowiązków:
- Bliska współpraca ze zleceniodawcami eventów
- Przygotowanie zapytań ofertowych dla dostawców
- Tworzenie zestawień i prezentacja ofert dla zleceniodawców eventów
- Prowadzenie negocjacji z dostawcami
- Site inspections
- Ocena ryzyka i bezpieczeństwa podczas eventów
- Weryfikacja umów i zamówień
- Ocena niezależności dostawców
- Weryfikacja dokumentów płatniczych
- Rozliczanie eventów
- Prowadzenie korespondencji biznesowej w języku polskim i angielskim;
- Współpraca z innymi działami w firmie, w tym: z Działem Prawnym, Finance, Independence, Sustainability, Global Travel Meetings & Events
- EY.AI - Twoje możliwości na tym stanowisku rozszerza sztuczna inteligencja, która będzie Ci towarzyszyć i wspierać w codziennej pracy. Dzięki wykorzystaniu AI Twoje analizy, praca z danymi i tworzenie innowacji wzniosą się poziom wyżej. Zaczniesz od cyklu szkoleń, a następnie będziesz korzystać z EYQ - swojego wirtualnego asystenta i innych unikalnych narzędzi, często dostępnych tylko w EY. Stale inwestujemy w innowacje, aby zapewnić Ci środowisko pracy, w którym możesz skupić się na jej najciekawszych aspektach i tworzyć najlepsze rozwiązania dla klientów.
Nasze wymagania:
- Samodzielność i skuteczność w działaniu
- Udokumentowane doświadczenie zawodowe min. 6 lat
- Udokumentowane doświadczenie w projektach zakupowych min. 2 lata
- Biegła znajomość j. polskiego oraz znajomość j. angielskiego na poziomie C1
- Terminowość i umiejętność ustalania priorytetów
- Doświadczenie w pracy w zespole
- Rzetelność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Proaktywne, asertywne podejście postawa, i otwartość na codzienne wyzwania
- Praktyczna umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office; Teams
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy o nowych narzędziach, aplikacjach, bazach danych niezbędnych do codziennej pracy
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Umiejętność pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku
- Profesjonalizm i nastawienie na budowanie długotrwałych i partnerskich relacji
Mile widziane:
- Doświadczenie w organizacji spotkań i dużych wydarzeń
To oferujemy:
- EY Badges – globalna certyfikacja Twoich kompetencji i możliwość zdobycia tytułu MBA renomowanej uczelni Hult University
- Career Counselor – profesjonalny, indywidualny doradca w zakresie budowania i rozwoju kariery
- Innovate EY – unikalne programy, w ramach których możesz stworzyć własny start-up, korzystając z naszego know-how i finansowania
- Platforma psychoedukacyjna – pakiet bezpłatnych konsultacji ze specjalistami z szerokiego zakresu zdrowia psychicznego i rozwoju osobistego oraz dostęp do aktywności edukacyjnych
- Wygodny, hybrydowy model pracy uwzględniający Twoje potrzeby w zakresie czasu i miejsca jej wykonywania
- Program benefitów oferujący m.in. prywatną opiekę zdrowotną z dodatkowymi badaniami profilaktycznymi, ubezpieczenie na życie, bilety, sporty zespołowe, platformę do nauki języków obcych, karty sportowe i wiele innych (dostępnych online i offline)
Ludzie sprawiają, że nasza firma rozwija się szybko i efektywnie. Niezależnie od tego, który z działów wybierzesz, odegrasz istotną rolę, wspierając globalny rozwój naszych usług. Przygotuj się na codzienny kontakt z ludźmi, wywodzącymi się z różnych kultur i różnych środowisk, który dostarcza licznych wyzwań i daje dużą satysfakcję. Dołącz do zespołu Events & Venues będącego częścią Executive Assistants Support Team, a staniesz się częścią zespołu, nakierowanego na myślenie i proaktywne działanie w grupie. Nasza unikalna struktura dostarczy Ci bogatych możliwości rozwoju kariery, łącząc je ze świadczeniem wysokiej klasy usług.
Benefity
zajęć sportowych
medyczna
nauki języków
życie
zdalnej
pracy
kredytowa
biblioteka
w pracy
biletów do kina, teatru
dla dziecka
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- owoce
- spotkania integracyjne
- firmowa drużyna sportowa
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- korporacyjna karta kredytowa
- firmowa biblioteka
- gry wideo w pracy
- kawa / herbata/napoje
- strefa relaksu
- dofinansowanie biletów do kina, teatru
- wyprawka dla dziecka
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- możliwość uzyskania uprawnień
- inicjatywy dobroczynne
- pikniki rodzinne
Zatrudniamy ponad 390 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie. W Polsce jest nas ponad 7000, pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie i Wrocławiu.
Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy. Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym będziesz się szybko rozwijać, zdobywając doświadczenie na kolejnych projektach.
Dbamy o środowisko – nie tylko biznesowe. EY ogłosił - jako pierwsza firma z „wielkiej czwórki” - plan redukcji emisji dwutlenku węgla, tak by osiągnąć cel zerowej emisji netto w 2025 roku. W ramach realizacji założonego planu, zmniejszyliśmy swoją globalną emisję gazów cieplarnianych w roku fiskalnym 2023 o 43% w stosunku do roku bazowego 2019.