Specjalista w Zespole Wspomagania Klientów Detalicznych (Obszar Customer Experience)
4562
Twój zakres obowiązków:
- Udział w kluczowych projektach w obszarze customer experience w bankowości elektronicznej
- Analiza zachowań klientów oraz ich feedbacku dotyczącego korzystania z bankowości elektronicznej
- Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań zwiększających poziom satysfakcji klienta z codziennego bankowania
- Przygotowywanie założeń i specyfikacji dla rozwiązań usprawniających procesy
- Analiza konkurencji, trendów rynkowych i najnowszych rozwiązań
- Przygotowywanie raportów i analiz w formie prezentacji z wnioskami dla kadry zarządzającej i współpracowników
- Współpraca z wieloma departamentami banku i aktywne dzielenie się wiedzą o doświadczeniach klientów oraz aktywnościach podejmowanych w tym obszarze
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w projektach związanych z optymalizacją procesów CX w aplikacjach mobilnych i/lub internetowych
- Znajomość metodologii zarządzania projektami i umiejętność ich stosowania w praktyce
- Bardzo dobra znajomość programu MS Excel i MS PowerPoint
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienną komunikację
- Umiejętność organizacji pracy oraz efektywnego zarządzania czasem
- Zdolności analityczne i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań
- Doświadczenie w analizie danych, benchmarkingu, śledzeniu trendów rynkowych
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy
Mile widziane:
- Doświadczenie w sektorze bankowym
- Znajomość systemu Jira i Confluence
To oferujemy:
- Pracę w topowej instytucji na polskim rynku bankowym, wielokrotnie docenianej i nagradzanej w konkursach tj. ranking Przyjazny Bank Newsweeka, Złoty Bankier, najlepszy cyfrowy bank w Polsce wg magazynu Global Finance
- Udział w innowacyjnych projektach przeznaczonych dla klientów detalicznych
- Interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków, współpracę z wieloma jednostkami w Banku
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- System premii kwartalnych
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty Multisport, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
- Pracę hybrydową z przewagą pracy w biurze w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie)
- Możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali
Benefity:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!