Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2024-10-10
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Obsługa klienta
angielski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-10-10 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA
Specjalista w Zespole Wspomagania Klientów Detalicznych (Obszar Customer Experience)

Specjalista w Zespole Wspomagania Klientów Detalicznych (Obszar Customer Experience)

Miejsce pracy: Warszawa
4562

Twój zakres obowiązków:

  • Udział w kluczowych projektach w obszarze customer experience w bankowości elektronicznej
  • Analiza zachowań klientów oraz ich feedbacku dotyczącego korzystania z bankowości elektronicznej
  • Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań zwiększających poziom satysfakcji klienta z codziennego bankowania
  • Przygotowywanie założeń i specyfikacji dla rozwiązań usprawniających procesy
  • Analiza konkurencji, trendów rynkowych i najnowszych rozwiązań
  • Przygotowywanie raportów i analiz w formie prezentacji z wnioskami dla kadry zarządzającej i współpracowników
  • Współpraca z wieloma departamentami banku i aktywne dzielenie się wiedzą o doświadczeniach klientów oraz aktywnościach podejmowanych w tym obszarze

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w projektach związanych z optymalizacją procesów CX w aplikacjach mobilnych i/lub internetowych
  • Znajomość metodologii zarządzania projektami i umiejętność ich stosowania w praktyce
  • Bardzo dobra znajomość programu MS Excel i MS PowerPoint
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienną komunikację
  • Umiejętność organizacji pracy oraz efektywnego zarządzania czasem
  • Zdolności analityczne i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań
  • Doświadczenie w analizie danych, benchmarkingu, śledzeniu trendów rynkowych
  • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy

Mile widziane:

  • Doświadczenie w sektorze bankowym
  • Znajomość systemu Jira i Confluence

To oferujemy:

  • Pracę w topowej instytucji na polskim rynku bankowym, wielokrotnie docenianej i nagradzanej w konkursach tj. ranking Przyjazny Bank Newsweeka, Złoty Bankier, najlepszy cyfrowy bank w Polsce wg magazynu Global Finance
  • Udział w innowacyjnych projektach przeznaczonych dla klientów detalicznych
  • Interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków, współpracę z wieloma jednostkami w Banku
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • System premii kwartalnych
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty Multisport, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
  • Pracę hybrydową z przewagą pracy w biurze w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie)
  • Możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali

Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • dostęp do platformy kafeteryjnej

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium