Opiekun Klienta w Oddziale Banku
4681
Twój zakres obowiązków
- Obsługujesz klientów z zaangażowaniem i dbałością o ich potrzeby
- Budujesz i rozwijasz relacje z klientami oparte na wzajemnym zaufaniu i szacunku
- Analizujesz indywidualne potrzeby klientów i w odpowiedzi na nie - prezentujesz dopasowaną ofertę
- Dzielisz się wiedzą, inspirujesz i wspierasz klientów w tym, jak korzystać ze zdalnych kanałów obsługi
- Wspólnie z zespołem realizujesz grupowe cele sprzedażowe z zachowaniem najwyższych standardów jakości
Nasze wymagania
- Posiadasz doskonałe umiejętności interpersonalne - tj. umiesz budować relacje i aktywnie słuchać, a cierpliwość i empatia to Twoje drugie imię
- Cechuje Cię wysoki poziom kultury osobistej
- Lubisz pracować z ludźmi i wiesz, czym w praktyce jest praca zespołowa
- Ważne jest dla Ciebie to, aby przestrzegać obowiązujących standardów etyki i obsługi klienta
- Masz już za sobą pierwsze doświadczenie w pracy z klientem
- Potrafisz rozpoznać potrzeby klienta i sprostać jego oczekiwaniom
- Interesujesz się obszarem bankowości i śledzisz rozwój nowych technologii
- Jesteś dostępny w pełnym wymiarze pracy
- Posiadasz wykształcenie średnie
To oferujemy
- Przejrzysta ścieżka kariery – w tym jasne kryteria awansu, pakiet szkoleń i certyfikacji
- Umowa o pracę - na początek na 12 miesięcy
- Czas na Twój rozwój – w tym szkolenia przygotowujące do pracy z klientem i produktami bankowymi oraz regularne, dodatkowe szkolenia, dzięki którym podniesiesz swoje kompetencje
- Prywatna opieka medyczna oraz preferencyjne warunki ubezpieczenia grupowego
- Dostęp do platformy kafeteryjnej z tysiącem zniżek i benefitów – w ramach platformy możesz skorzystać m.in. z karty sportowej, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
- Akcje wolontariackie, które możesz wspierać i inicjować
- Atmosfera oparta na zaufaniu i współpracy
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!