Ekspert ds. Rozwoju Produktu dla Mikroprzedsiębiorstw (Regulacje/AML)
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie regulacjami i ofertą: rachunków bieżących / usług płatności / usług dodanych dla klientów mikroprzedsiębiorstw oraz jej rozwijanie
- Udział w opracowywaniu rozwiązań i procesów zapewniających prawidłowe realizowanie obowiązków KYC/AML w zakresie rachunków firmowych mikroprzedsiębiorców
- Opracowywanie i opiniowanie dokumentacji i procedur dotyczących produktów, w tym z obszaru KYC/AML
- Przygotowywanie specyfikacji dla obszaru IT oraz przeprowadzanie testów, w tym dla rozwiązań z obszaru KYC/AML
- Wspieranie działalności Wydziału Klientów Biznes poprzez zapewnienie zgodności działań z przepisami prawa krajowego, międzynarodowego oraz procedurami wewnętrznymi
- Udział w projektowaniu efektywnych i skutecznych procesów oraz bezpieczeństwa regulacyjnego
- Merytoryczne wsparcie Sieci Sprzedaży oraz jednostek operacyjnych w zakresie procesów KYC/AML
Nasze wymagania
- Min 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w banku lub innej instytucji bezpośrednio współpracującej z mikroprzedsiębiorcami poparte sukcesami
- Bardzo dobra znajomość rynku produktów i rozwiązań dla segmentu mikro
- Bardzo dobra znajomość procesu tworzenia i sprzedaży produktów dla mikroprzedsiębiorców oraz narzędzi go wspomagających
- Znajomość przepisów w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowania terroryzmu AML
- Dobra znajomość otoczenia prawnego regulującego działalność banków, w szczególności prawo bankowe, prawo rynków finansowych i kapitałowych
- Bardzo dobra praktyczna znajomość języka angielskiego
- Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne oraz współpracy w zespole
- Bardzo dobra praktyczna znajomość MS PowerPoint, MS Excel, MS Access
- Wykształcenie wyższe: bankowość, finanse, zarządzanie, prawo i pokrewne
To oferujemy
- Pracę w topowej instytucji na polskim rynku bankowym, wielokrotnie docenianej i nagradzanej w konkursach przez m.in. magazyn Global Finance
- Udział w innowacyjnych projektach związanych z efektywnym i skutecznym budowaniu procesów oraz bezpieczeństwa regulacyjnego
- Możliwość zarządzania i tworzenia oferty produktów bankowych dla mikroprzedsiębiorstw
- Interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków w zakresie produktów/procesów/procedur dla Klienta Biznes
- Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem oraz systemem premii kwartalnych
- Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty Multisport, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
- Pracę hybrydową (3/2), z przewagą pracy w biurze w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie)
- Możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!