Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2024-12-03
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Obsługa klienta, Sprzedaż
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-12-03 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA
Kierownik Zespołu Wspomagania Operacji Detalicznych w Departamencie Wspomagania Sprzedaży

Kierownik Zespołu Wspomagania Operacji Detalicznych w Departamencie Wspomagania Sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie i nadzór nad Zespołem, efektywne delegowanie zadań i odpowiedzialności
  • Nadzór i wsparcie w realizacji zadań operacyjnych wykonywanych przez pracowników Zespołu, m.in. w zakresie:
  • wyposażania pracowników sieci sprzedaży w niezbędne narzędzia pracy (udzielanie pełnomocnictw/upoważnień, nadawanie/weryfikacja uprawnień do systemów bankowych)
  • poprawy i dbałości o jakość operacyjną w placówkach (monitoring obiegu dokumentacji, kontrola procesów)
  • efektywnego wsparcia sprzedaży
  • współpracy z zewnętrznymi podmiotami
  • wsparcia w procesach rekrutacji oraz realizacji szkoleń przez pracowników sieci sprzedaży
  • Monitorowanie potrzeb szkoleniowych i rozwijanie kompetencji Zespołu
  • Analiza i optymalizacja procesów operacyjnych Zespołu oraz proponowanie i wdrażanie usprawnień
  • Koordynacja działań związanych z wdrażaniem zmian w procedurach i instrukcjach
  • Monitorowanie efektywności istniejących procesów i ich optymalizacja
  • Zapewnienie i utrzymanie efektywnej współpracy z innymi jednostkami Banku
  • Reprezentowanie Zespołu podczas spotkań i prezentacji

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe w dziedzinie zarządzania, finansów, ekonomii lub pokrewnych
  • Min. 3 – letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zespołem
  • Znajomość procesów operacyjnych w placówkach bankowych
  • Umiejętność efektywnego zarządzania zespołem pracowników
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji
  • Dobra organizacja pracy, skrupulatność
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

To oferujemy

  • Możliwość dalszego rozwoju kompetencji menedżerskich
  • Współpracę z różnymi jednostkami Banku
  • Interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej instytucji finansowej
  • Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Gamę benefitów pozapłacowych, w tym opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
  • Pracę w nowoczesnym biurze w okolicach metra Pole Mokotowskie i możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium